خرید چرخ گوشت نیمه صنعتی از تراز ایران:

امروز چرخ گوشت ها با استفاده از موتور الکتریکی که برای آنها در نظر گرفته شده است دارای توان و ظرفیت بالایی می باشند، بنابراین به راحتی می توانند در مصارف نیمه صنعتی و صنعتی از عهده چرخ کردن حجم های مختلف گوشت برآیند. در خصوص قیمت فروش چرخ گوشت نیمه صنعتی باید اذعان کنیم که چرخ گوشت های صنعتی دارای قیمت بالاتری نسبت به چرخ گوشت نیمه صنعتی می باشند، بدیهی است که به واسطه قیمت پایین چرخ گوشت نیمه صنعتی نباید از آنها در مصارف صنعتی استفاده کرد زیرا عموماً مراکز پروتئینی صنعتی نیاز به دستگاهی دارند که به صورت مداوم بتواند کار کند و تقریباً استراحتی نداشته باشد. این میزان از حجم کاری از عهده چرخ گوشت های نیمه صنعتی بر نمی آید بنابراین حتماً باید از چرخ گوشت های صنعتی استفاده کرد. در نظر داشته باشید که چرخ گوشت های نیمه صنعتی به لحاظ ساختاری و قطعات داخلی بسیار ضعیف تر از چرخ گوشت های صنعتی هستند بنابراین بالاجبار باید از چرخ گوشت های صنعتی برای مصارف گسترده و حجم کاری بالا استفاده نمود. چرخ گوشت های نیمه صنعتی عموماً با برق شهری یا همان تک فاز فعالیت می کنند اما چرخ گوشت های صنعتی همگی از منابع برق سه فاز تغذیه می کنند. منبع برق چرخ گوشت ها کاملاً مصارف آنها را مشخص می کند زیرا عموماً در مشاغل خیابانی و یا خانگی منبع برق سه فاز در دسترس نمی باشد. در ادامه می خواهیم یکی از معروف ترین چرخ گوشت های صنعتی را معرفی کنیم و مطالب کلیدی آن را عنوان نماییم.

چرخ گوشت ها در دو مدل تولید می شوند هر دو مدل دارای قدرت و ظرفیت گوناگونی می باشند و برای مصارفی خاص از آنها استفاده می شود، این دو مدل عبارت است از:

چرخ گوشت نیمه صنعتی

چرخ گوشت صنعتی. فروش چرخ گوشت امگا در این مرکز انجام می گیرد.

چرخ گوشت نیمه صنعتی در فروشگاه تراز ایران - درباره کمپانی و چرخ گوشت نیمه صنعتی امگا مدل C/E22N:

این چرخ گوشت تولید شده در کمپانی امگا در کشور ایتالیا می باشد و برای حجم های متوسط و حتی کسب و کار های سنگین تولید شده است. همانطور که میدانید کمپانی امگا یک کمپانی سازنده چرخ‌ گوشت بسیار مطرح می باشد و چرخ گوشت مذکور را برای مصارف فروش مواد پروتئینی، قصابی ها و سوپر مارکت ها ساخته و پرداخته کرده است.

تراز ایران

آدرس دفتر مرکزی : میدان آزادی خیابان آزادی بعد از استاد معین ساختمان دلفین ( ورودی از خیابان دکتر هوشیار ) خیابان دکتر هوشیار پلاک 83 طبقه ی سوم
خط ویژه ی چهار رقمی : 0216123
تماس : 02133124701 - 02166919619 - 02166940107 - 02133510970
همراه : 09123124701

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 226
نمایش همه
علاقه مندی ها ()