لوازم یدکی لودر کوماتسو متشکل از قطعاتی در ابعاد مختلف می باشد. کوماتسو از جمله ابر شرکت هایی است که در حوزۀ صنایع سنگین فعالیت می کنند. کمپانی کوماتسو چند ملیتی است که در کشور ژاپن تأسیس شده است و از جمله بزرگ ترین سازندگان ماشین آلات سنگین در سطح جهان به شمار می رود. لودر، بیل مکانیکی، گریدر، جرثقیل، لیفتراک و ... در لیست ماشین آلات راهسازی این کمپانی معتبر وجود دارد. صنایعی که اقدام به تأمین لودرهای کوماتسو نموده اند، ممکن است دوره ای نیاز به خرید لوازم یدکی لودر کوماتسو داشته باشند.

در همین راستا، شرکت پارت یدک راهسازی متناسب با نیاز بازار، کسب و کار مجموعۀ خود را در حوزۀ تأمین قطعات ماشین آلات سنگین همچون لوازم یدکی انواع لودر کوماتسو و دیگر برندهای معروف نموده اند. در واقع عرضۀ قطعات ماشین آلات بر اساس برندهای رایج در سطح کشور صورت می گیرد.

نحوۀ تأمین لوازم یدکی لودرهای کوماتسو

مهمترین دغدغه ای که مالکین ماشین آلات سنگین با آن روبرو می باشند، نحوۀ تأمین لوازم یدکی لودر کوماتسو اورجینال می باشد چون متأسفانه در سطح بازار قطعات تقلبی هم قیمت قطعات اورجینال عرضه می شود. تهیۀ لوازم یدکی لودر کوماتسو اورجینال برای دارندگان ماشین آلات سنگین دشوار است.

تمامی ماشین آلات با گذشت زمان و استفاده از آن دچار استهلاک می شود که در نتیجۀ آن، برخی از قطعات دچار آسیب می شوند. بدین ترتیب نیاز به بررسی و مرتفع نمودن ایرادات فنی ماشین است. در صورت لزوم ممکن است نیاز به خرید قطعات لودر کوماتسو و لوازم یدکی هر خودروی دیگری داشته باشید. چگونگی تهیۀ قطعات اورجینال برای ماشین آلات برند خارجی دشوار بوده و نیاز به دقت بیشتری خواهد داشت. پیش از مراجعه به مراکز عرضۀ قطعات ماشین آلات سنگین خارجی، نسبت به اعتبار مجموعۀ مورد نظر اطمینان حاصل نمود. سهل انگاری در این موضوع، برخی از موارد موجب می گردد قطعات تقلبی را تهیه نمائید و بدین وسیله به ماشین بیشتر آسیب وارد کنید.

  پارت یدک راهسازی

تلفن ثابت:  ۰۲۱۵۵۴۵۹۲۵۲ - ۰۲۱۵۵۴۵۹۲۴۱

 تلفن همراه:  ۰۹۱۲۵۹۰۹۹۶۲ - ۰۹۱۲۵۱۲۱۵۴۰‌‌‌ -  ۰۹۱۲۶۹۳۱۶۶۷ 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 259
نمایش همه
علاقه مندی ها ()