لوازم یدکی گریدر متشکل از قطعات مختلفی است که اجزای اصلی ماشین را تشکیل می دهند. گریدر یکی دیگر از ماشین آلات پرکاربردی است که از آن در اجرای برخی از پروژه های عمرانی و راهسازی استفاده می شود. اگر ماشین گریدر را از نزدیک دیده باشید، متوجه خواهید بود که طراحی بدنۀ آن تفاوت قابل توجهی نسبت به دیگر ماشین آلات سنگین دارد چون مجهز به تیغه هایی در ابعاد مختلف است که امکان مسطح نمودن سطح جاده و همچنین شیب سازی سطوح خاکی را هنگام اجرای عملیات راهسازی مهیا می سازد. خرید لوازم یدکی گریدر در مواقع بروز نقص فنی، ممکن است ضرورت داشته باشد. 

چندین سال از فعالیت شرکت پارت یدک راهسازی در حوزۀ واردات و پخش قطعات و لوازم یدکی ماشین آلات می گذرد و توانسته اند موفق به عرضۀ قطعات انواع گریدر با برندهای معروف در سرتاسر کشور گردند.

فروش قطعات انواع گریدر اصل

نکتۀ مهم که در رابطه با خرید قطعات گریدر وجود دارد، تهیه و تشخیص لوازم یدکی اصل از تقلبی است. امروزه در بازار قطعات تقلبی نیز عرضه می شود و این مسئله موجب شده تا افرادی که قصد تهیۀ لوازم یدکی گریدر اصل دارند، دچار مشکل شوند. بدین ترتیب پیش از خرید قطعات گریدر، از اعتبار مجموعه اطمینان حاصل نمائید.

متأسفانه در حال حاضر برخی از فروشندگان غیر معتبر، قطعات تقلبی را با قیمت اصل به فروش می رسانند. هنگام خرید لوازم یدکی گریدر توصیه می کنیم، کیفیت قطعات را ملاک انتخاب قطعات قرار دهید. به دلیل اهمیت کاربرد گریدر در اجرای پروژه های راهسازی، سالم بودن قطعات حائز اهمیت است و می تواند تأثیر مستقیم بر روی عملکرد می توان از آن استفاده نمود.

قیمت خرید قطعات گریدر به نوع قطعات و برند ماشین بستگی دارد. البته وارداتی بودن قطعات و متغیر بودن نرخ ارز باعث بی ثباتی قیمت قطعات ماشین آلات سنگین می شود.  

 پارت یدک راهسازی

تلفن ثابت:  ۰۲۱۵۵۴۵۹۲۵۲ - ۰۲۱۵۵۴۵۹۲۴۱

 تلفن همراه:  ۰۹۱۲۵۹۰۹۹۶۲ - ۰۹۱۲۵۱۲۱۵۴۰‌‌‌ -  ۰۹۱۲۶۹۳۱۶۶۷ 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 268
نمایش همه
علاقه مندی ها ()