آب بندی نمای ساختمان یکی از روش های مهم جهت جلوگیری از گسترش نم و رطوبت در ساختمان محسوب می شود. تا کنون ساختمان های متعددی را مشاهده نموده اید که متأسفانه نم دار شده اند و نشست کرده اند. اینگونه ساختمان ها به دلیل از بین رفتن بافت اولیه و بوجود آمدن ترک هایی بر روی نما، دچار فرسایش زود هنگام می گردند و نیاز به مرمت و رسیدگی به موقع دارند. در همین راستا خدمات آب بندی نمای ساختمان و پوشاندن درزهای ایجاد شده در میان مصالح نما بهترین راهکار می باشد و می تواند طول عمر ساختمان را بیشتر نماید.

گروه کار در ارتفاع نماروز دارای کلیۀ امکانات کار در ارتفاع می باشد و مشتکل از افرادی مجرب و توانمند می باشد که متناسب با نوع ساختمان از بهترین متریال و روش جهت انجام عایق کاری نما استفاده می نمایند.

انجام آب بندی نمای ساختمان با مواد رزینی

نکتۀ مهم که در رابطه با انجام آب بندی نمای ساختمان وجود دارد، استفاده از مواد با کیفیت است که می توان به مواد رزینی و نانو علاوه بر چسب های پلی یورتان اشاره نمود. جهت آب بندی نمای ساختمان کامپوزیت و شیشه می توان از چسب های پلی یورتان و سیلیکونی استفاده نمود. متناسب با مصالح ساختمانی غیر صیقلی، استفاده از مواد نانو و رزینی گزینۀ مناسب تری خواهد بود. 

نکتۀ مهم که در رابطه با آب بندی نمای ساختمان با مواد رزینی وجود دارد، این است که بر روی سطوح، لایه ای ایجاد می شود که باعث ضد آب شدن نما می شود مانع از رشد شوره و کپک خواهد شد. البته سطح مقاومت نمای ساختمان را در برابر شرایط محیطی چند برابر می کند. قیمت آب بندی نمای ساختمان با مواد نانون و رزینی بیشتر از چسب های رایج در بازار می باشد. جهت اطلاع دقیق از هزینۀ دریافت خدمات نماشویی و آب بندی نمای ساختمان می توانید با گروه ساختمانی نماروز تماس حاصل فرمائید.

 گروه نماروز 

آدرس : تهران خیابان بهار جنوبی برج بهار واحد 453

شماره تماس : 33542683-021 و 6141648-0912

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 376
نمایش همه
علاقه مندی ها ()