شستشوی نمای ساختمان به روش های متعددی صورت می گیرد. چنانچه علاقه مند به نظافت نمای ساختمان می باشید، توصیه می کنیم تا انتهای مقاله همراه ما باشید تا بیشتر با این خدمات ساختمانی آشنا شوید. موارد متعددی در حوزۀ خدمات شستشوی نمای ساختمان مطرح می شود که پیش از اجرای کار باید در نظر گرفته شود تا بتوان به بهترین شکل ممکن، فعالیت مورد نظر را انجام داد. جهت دسترسی یافتن به نمای ساختمان، نیازمند به یک سری ابزارآلات مخصوص است که می توان به تجهیزات بالابر همچون طناب، داربست، بالابر و غیره اشاره نمود. در ادامه بیشتر به مزیت روش های کار خواهیم پرداخت.

گروه کار در ارتفاع نماروز به عنوان یکی از مجریان با سابقه در حوزۀ خدمات ساختمانی همچون شستشوی نمای ساختمان فعالیت دارد. به اقتضای نیاز، از روش های متعددی جهت انجام کار استفاده می کنند.

شستشوی نمای ساختمان سطوح غیر صیقلی

نوع مواد شوینده ای که جهت شستشوی نمای ساختمان سطوح مورد استفاده قرار گرفته می شوند، ارتباط مستقیم با جنس مصالح ساختمانی خواهد داشت. به عبارتی افرادی که اقدام به نظافت نمای ساختمان می نمایند، بر اساس سطوح صیقلی و غیر صیقلی، مناسب ترین روش را انتخاب می نمایند. در واقع استفاده از تی و ابر، دستگاه واتر جت و یا مواد شوینده معمولی از جمله روش های رایج و مناسبی هستند که جهت شستشوی نمای ساختمان کامپوزیت و شیشه مورد استفاده قرار گرفته می شوند. برای اطلاع از خدمات پیچ و رولپلاک نمای ساختمان به سایت نماروز مراجعه کنید. 

البته این در حالی است که جهت شستشوی نمای ساختمان سنگ، آجر و سیمان نیازمند به روش های دیگری است چون به دلیل وجود سطحی ناهموار، استفاده از ابر و تی عملی نمی باشد و نمی توان آلودگی و جرمی را از روی سطوح از بین برد. بدین ترتیب فرد پیش از نماشویی تمام جوانب کار را در نظر می گیرد و سپس مناسب ترین روش را جهت اجرای کار انتخاب می کند. به طور کلی هر کدام از موارد و روش ههای اجرای کار، تأثیر مستقیم بر روی هزینۀ شستشوی نمای ساختمان خواهد داشت.

 گروه نماروز 

آدرس : تهران خیابان بهار جنوبی برج بهار واحد 453

شماره تماس : 33542683-021 و 6141648-0912

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 383
نمایش همه
علاقه مندی ها ()