لودرها از ماشین آلاتی هستند که در صنعت و عمران از آن استفاده زیادی می شود. کاربرد لودرها در صنایع ساختمان سازی ،جاده سازی و راه سازی بسیار گسترده بوده و این ماشین در برند های مختلفی به تولید رسیده است. از برند های معتبر ماشین آلات راهسازی و قطعات مورد نیاز آنها ، برند کوماتسو است که یکی از بهترین برند ها می باشد. قطعات لودر کوماتسو کیفیت بسیار بالایی دارند و همین باعث شده که خریداران زیادی این قطعات را تهیه نمایند و مورد استفاده قرار دهند. کمپانی کوماتسو در ژاپن فعالیت داشته و با تولید انواع ماشین آلات راهسازی و عمرانی و قطعات و ملزومات این ماشین آلات توانسته پاسخگوی نیاز بخش بزرگی از بازار جهانی باشد. خرید قطعات لودر کوماتسو را از سایت انجام دهید. 

کمپانی کوماتسو انواع قطعات بلدوزر ، بیل مکانیکی، دامپتراک، غلطک، لودر ،گریدر را به تولید رسانده و با توجه به کیفیت بالای محصولات کوماتسو برند کوماتسو یک برند بی رقیب در کل دنیا می باشد. انواع قطعات لودر کوماتسو از طریق سایت به فروش می رسد.

خرید قطعات لودر کوماتسو در انواع با کیفیت

برای خرید لوازم یدکی لودر کوماتسو بهترین و با کیفیت ترین قطعات لودر را تهیه نمایید. امروز خرید اینترنتی بسیار متقاضی بوده و افراد برای خرید قطعات لودر کوماتسو به راحتی از طریق اینترنت خرید خود را انجام می‌دهند اما برای خرید اینترنتی بسیار مهم است که فروشگاه مورد نظر شما دارای اعتبار و سابقه بسیار خوبی باشد و به همین جهت شما با مراجعه به فروشگاه سرویس قطعه می توانید با اطمینان کامل خرید خود را در نوع با کیفیت انجام دهید همچنین افرادی هستند که در شهر های دور و شهرستان ها زندگی کرده و از فروشگاه های قطعات ماشین آلات راهسازی بسیار دور هستند و تهیه قطعات برای آنها بسیار مشکل خواهد بود و به همین جهت ،خرید اینترنتی به این افراد نیز این امکان خواهد داد که از سراسر کشور و همچنین از شهرهای دیگر خرید خود را انجام دهند.

 فروشگاه سرویس قطعه 

تلفن تماس: 02155781833 - 02155716800

تلفن همراه: 09121050499  فکس: 02155728400

ایمیل: saeed.davaran@yahoo.com 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 302
نمایش همه
علاقه مندی ها ()