لاستیک نکسن محصول کمپانی نکسن است که این شرکت در سال ۱۹۴۲ در کشور کره جنوبی فعالیت خود را آغاز کرد و جز یکی از برند های بسیار معتبر در جهان میباشد که محصولاتش را به سراسر جهان به فروش می‌رساند. فروشگاه چرخ و یدک یکی از مراکز باسابقه و باتجربه در زمینه فروش لاستیک های خارجی از جمله فروش لاستیک نکسن است که انواع لاستیک نکسن را با قیمت‌ های بسیار مناسبی برای مصرف کنندگان در نظر گرفته است.

فروش لاستیک سواری نکسن

 لاستیک سواری نکسن از جمله محصولات این کمپانی است که بیشترین خواستار را داشته و بنابراین کمپانی نکسن همواره در تلاش بوده که با ارتقاء سطح کیفی محصولات شرکت، بتواند پاسخگوی نیاز مشتریانش باشد و جایگاه خود را در بازار خرید و فروش لاستیک حفظ کند.

شرکت نکسن انواع لاستیک نکسن را با توجه به شرایط آب و هوایی مختلف به تولید رسانده و این محصولات طوری طراحی شده اند که بتوانند کنترل راحت‌ تری نسبت به فرمان خودرو داشته باشند و برای شرایط جوی مختلف عملکرد مناسبی از خود نشان دهند.بنابراین لاستیک‌ های نکسن در انواع تابستانی، زمستانی و چهار فصل طراحی شده‌اند و شما با توجه به استفاده‌ای که در شرایط مختلف از این لاستیک ها دارید می‌توانید آن را خریداری کنید.

نکات خرید لاستیک نکسن

 در زمان خرید لاستیک هانکوک و لاستیک نکسن باید به ارقام و حروف درج شده در تایر دقت لازم را داشته باشیم تا بتوانیم بهترین خرید را برای خودروی خود داشته باشیم. لاستیک ها از نظر سرعت مجاز، حداکثر فشار باد و بار مجاز، تاریخ تولید، ابعاد تایر ، پهنای رینگ، نوع ساختار رادیال یا بایاس، نوع الیاف تشکیل دهنده آن و غیره در تنوع بالایی هستند، که این اطلاعات بر روی تایر ها درج شده است و شما می توانید با توجه به این نکات خرید بسیار مناسبی را داشته باشید. لاستیک های نکسن قیمت مناسبی را در میان لاستیک های خارجی دارند و کیفیت بسیار عالی داشته و مناسب برای استفاده در خودرو های مختلف می باشند. فروشگاه چرخ و یدک انواع لاستیک نکسن و سایر برند های خارجی و همچنین برند های داخلی را با بهترین قیمت و در نمونه اصلی و تضمین شده به شما ارائه می کند.

  فروشگاه چرخ و یدک 

آدرس : تهران ، خیابان امیر کبیر شرقی ، روبروی پاساژ خلیج فارس پلاک ۱۴۵ ط دوم

ایمیل : info@charkhoyadak.com

خط  های ویژه دفتر :02133569328-02133569862-02133508201-02133508217

24 ساعته 7 روز هفته پاسخ گو هستیم: 09103585268

تلگرام . واتساپ . اینستاگرام:09106687003

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 284
نمایش همه
علاقه مندی ها ()