پیچ و رولپلاک نمای ساختمان یکی از شیوه های پرکاربردی است که جهت استحکام بخشیدن مصالح نمای ساختمان مورد استفاده قرار گرفته می شوند. در واقع با اجرای چنین کاری می توان سنگ هایی که شُل شده اند و هر زمان امکان افتادن آنها وجود دارد را مستحکم نمود. عوامل متعددی وجود دارد که باعث ریزش سنگ نما می شود که می توان به عدم اجرای درست بندکشی نما، اجرای ضعیف اسکوپ سنگ، زمین لرزه و نشست ساختمان، طوفان های شدید و نفوذ رطوبت به لایه های زیرین سنگ نما اشاره نمود. بدین ترتیب نصب پیچ و رولپلاک نمای ساختمان می تواند گامی مؤثر در جهت محکم سازی سنگ نما محسوب شود.

به دلیل کسب تجربیات فراوان در خصوص انجام کارهای خدمات ساختمانی توسط گروه کار در ارتفاع نماروز، این مجموعه مجهز به بروزترین ابزارآلات کار در ارتفاع است. در نتیجۀ آن قادر به اجرای اصولی پیچ و رولپلاک نمای ساختمان علاوه بر شستشوی نمای ساختمان، آب بندی نمای ساختمان، نصب توری مرغی، مرمت سازی نما و ... با حداقل هزینه می باشند.

نحوۀ اجرای پیچ و رولپلاک نمای ساختمان

در ادامۀ مقاله به مراحل اجرای پیچ و رولپلاک نمای ساختمان اشاره خواهیم نمود تا با روند اجرای این کار آشنا شوید. خدمات نقاشی نما توسط نماروز با هزینه مناسب انجام می شود. 

در ابتدا وضعیت نمای ساختمان توسط کارشناس فنی مورد بررسی قرار گرفته می شود و سپس متناسب با ضخامت سنگ نما، سایز پیچ و رولپلاک نمای ساختمان مشخص می گردد. سپس متناسب با فضایی که دچار آسیب شده است، شروع به نصب رولپلاک بر روی سنگ و سپس اقدام به بستن پیچ با دستگاه پیچ بند می کنند.

باید در نظر داشت که مجری کار جهت دسترسی به نمای ساختمان با استفاده از طناب، بالابر، داربست و مواردی از این قبیل اقدام به چنین کاری می نماید. البته جهت حفظ امنیت خود، نیازمند به تجهیزات ایمنی چون کلاه ایمنی، کمربند ایمنی و غیره می باشند.

 گروه نماروز 

آدرس : تهران خیابان بهار جنوبی برج بهار واحد 453

شماره تماس : 33542683-021 و 6141648-0912

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 414
نمایش همه
علاقه مندی ها ()