دستکش کار به عنوان یکی از اجزای اصلی تجهیزات ایمنی کار به حساب می آید و تمامی کارفرمایان متناسب با نوع خطراتی که ممکن است کارگران با آن روبرو شوند، اقدام به انتخاب و خرید دستکش کار استاندارد می نمایند. حرارت بالا، ضربه، جریان الکتریسیته، خطر بریدگی، نفوذ اجسام نوک تیز، مواد اسیدی و شیمیایی و برخورد با مواد آلوده از جمله خطرات احتمالی هستند که متناسب با مشاغل مختلف، کارگران و افراد عادی ممکن است با آنها روبرو شوند که در نتیجۀ آن، نیازمند به تهیۀ دستکش ایمنی مناسب می باشند. فروشگاه رادین ایمن یکی دیگر از مراکز عرضه کنندۀ تجهیزات ایمنی در سطح کشور می باشد. توانسته اند در لیست محصولات محافظت دست، امکان خرید دستکش کار را با جنس های متفاوت و قیمت مناسب تر از بازار برای مشتریان فراهم سازند.

فروش عمدۀ دستکش کار

با توجه به اینکه کاربرد دستکش ایمنی جهت انجام فعالیت های فیزیکی ضرورت دارد، خرید تجهیزات ایمنی مانند دستکش کار توسط کارفرمایان و پیمانکاران برای کارمندان نیاز است.

انعطاف دستکش، عدم ایجاد حساسیت، استحکام بالا، برخورداری از تهویۀ مناسب، راحتی فرم دستکش، عدم داشتن حالت ساییدگی و چروک شدن و قیمت مناسب برخی از فاکتورهای مهم در انتخاب و خرید دستکش کار به شمار می روند.

متناسب با مشاغل مختلف، امکان خرید دستکش کار با دوام و مستحکم برای عموم افراد فراهم می باشد. برای مثال دستکش کار نسوز، دستکش مناسبی برای افرادی است که در حوزۀ آتش نشانی و یا در صنایع ساخت شیشه آلات و کار با دستگاه های حرارتی همچون کوره در ارتباط هستند. در عین حال، افرادی که با قطع و وصل کابل های برق در ارتباط هستند، می توانند از مزایای دستکش کار ضد الکتریسیته استفاده نمایند.

هر کدام از دستکش های کار دارای ساختار متفاوتی هستند که با فرم و جنس های متنوع ساخته می شوند. پس از مراجعه به فروشگاه اینترنتی رادین ایمن، به صورت دقیق می توانید مشخصات فنی هر کدام از محصولات ایمنی کار را بررسی نموده و سپس با قیمت ارزان به صورت اینترنتی سفارش خود را ثبت نمائید.

رادین ایمن

دفتر مرکزی :

فروشگاه : بازار آهن شادآباد بلوار طاووس پاساژ آوا جنرال ورودی تخت جمشید پلاک 443

تلفن   :   40669374 -021 

همراه  :   1316637 - 0912     چاووشی

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 375
نمایش همه
علاقه مندی ها ()