لوازم یدکی بسترن به واسطۀ فروشگاه های عرضۀ تجهیزات محصولات گروه خودروسازی بهمن صورت می گیرد. در واقع چنین مجموعه هایی با امکاناتی که در اختیار دارند، تلاش می کنند متناسب با مدل های رایج خودروی بسترن، انواع قطعات بسترن را تهیه نمایند. شرکت خودروسازی فاو چین با مشارکت کمپانی مزدا ژاپن توانسته اند موفق به طراحی خودروهای بسترن شوند و به دلیل مشخصات فنی مناسبی که خودروهای بسترن دارند، افراد زیادی مالک بسترن BF50، B50، B30 و ... می باشند. در صورت ایجاد نقص فنی برای این خودروها، نیازمند به خرید لوازم یدکی بسترن اصل داشته باشند.

افرادی که مالک خودروی بسترن هستند، بدون شک با فروشگاه نیوپارت آشنا می باشند. چرا که این مجموعه به صورت اختصاصی در زمینۀ فروش قطعات بسترن فعالیت می کنند. قادر به عرضۀ انواع لوازم یدکی بسترن در سطح کشور می باشند.

فروش لوازم یدکی بسترن با کلاس های مختلف

همانطور که بدان اشاره نمودیم، هنگام خرید قطعات بسترن باید مدل خودرو را مد نظر قرار دهید چون ممکن است برخی از لوازم یدکی خودروهای بسترن با یکدیگر تشابهات زیادی داشته باشند. البته وارون این موضوع نیز صدق می کند. بنابراین توصیه می کنیم هنگام سفارش لوازم یدکی بسترن، مشخصات فنی قطعات و اصل بودن آنها فاکتورهای مهمی جهت انتخاب شما محسوب شوند.

قیمت فروش قطعات بسترن به فاکتورهای متعددی همچون مسئله وارداتی بودن قطعات، جنس، مدل خودرو و رایج بودن آنها بستگی دارد. بدین ترتیب متناسب با مدل خودرو، قطعات خودروهای بسترن را با قیمت ارزان تر از بازار تهیه نمائید.

بسترن بی اف 50، بی 30 و بی 50 از جمله مدل های پرطرفدار این خودرو محسوب می شوند. طبیعتاً تعدد فروش قطعات بسترن را می توانید در سطح بازار مشاهده نمائید. فروشندگان عرضۀ قطعات خودروهای بسترن به اقتضای نیاز بازار، لوازم یدکی بسترن مورد نظر را تأمین نموده و آنها را با قیمت ارزان به بازار مصرف عرضه می کنند.

 فروشگاه نیوپارت  

دفتر مرکزی:  تهران - خیابان امیرکبیر - پاساژ کاشانی

طبقه سوم - پلاک 303

تلفن تماس: 5-33960904-021

تلفن همراه: 09128006830

ایمیل: info@newpart-shop.com

 ساعت کار فروشگاه: شنبه تا چهارشنبه 9 الی 18.30 - پنجشنبه 9 الی 14

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 292
نمایش همه
علاقه مندی ها ()