قیمت لاستیک پیرلی

 لاستیک های وارداتی با توجه به نوسانات ارز و همچنین حق گمرک و غیره قیمت بالاتری را نسبت به لاستیک های داخلی دارند، لاستیک هایی که در برند های بسیار معتبر همانند پیرلی هستند به دلیل کیفیت طراحی و ساختشان بسیار مورد توجه مصرف کنندگان هستند و به همین جهت افراد زیادی خرید لاستیک پیرلی را انجام می دهند تا بتوانند یک لاستیک با عملکرد فوق‌العاده و دوام و ماندگاری خوب را داشته باشند اما یکی از موارد بسیار مهمی که باید صاحبین خودرو به آن توجه داشته باشند، کیفیت تایر است. خرید لاستیک پیرلی را از سایت انجام دهید.

 لاستیک یکی از مهمترین عوامل در امنیت خودروی شما به حساب می آید.استفاده از لاستیک هایی که کیفیت پایینی دارند ، هر لحظه ممکن است جان سرنشینان خودرو را به خطر بیندازد و احتمال ترکیدگی و خرابی در مسیر را دارد بنابراین با خرید یک لاستیک با کیفیت همانند لاستیک پیرلی شما با آسودگی و با آرامش می توانید رانندگی را انجام دهید.شرکت پیرلی در ایتالیا توسط آقای جیووانی باتیستا بنیانگذاری شد و در سال ۱۸۷۲ تاسیس گشت.

این شرکت به تولید انواع لاستیک های خودرو پرداخت و با توجه به لاستیک‌ های متفاوتی که برای خودرو، موتور سیکلت، دوچرخه و... مورد نیاز است ، این تنوع را در محصولاتش در نظر گرفت. لاستیک میشلن از انواع لاستیک های بسیار خوبی است که در کشور ما توسط فروشندگان مختلف به فروش می‌رسد و این لاستیک ها از نظر کیفیت در درجه بسیار بالایی هستند. فروش لاستیک میشلن از طریق سایت تایر ایرانیان انجام می گیرد. 

یکی دیگر از لاستیک های بسیار با کیفیت لاستیک میشلن است که دارای ویژگی های ساختاری بسیار خوبی بوده و به دلیل کیفیت بالای ساخت این تایرها مورد توجه مصرف کنندگان قرار گرفته است. لاستیک میشلن تولید کشور فرانسه می باشد و این برند شناخته شده در تمامی دنیا بوده و در کشور ما نیز تایرهای میشلن زیادی به فروش می رسد.

فروشگاه تایر ایرانیان

آدرس فروشگاه مرکزی : خیابان امیرکبیر تیمچه امیر کبیر پلاک414

ایمیل: info@tireiranian.com

شماره های تماس: 09122381610--33932855

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 266
نمایش همه
علاقه مندی ها ()