شما باید به خوبی بدانید که اشعه ایکس دندانپزشکی و یا رادیولوژی دندان از جمله مهمترین روش‌ هایی به شمار می‌ رود که تمامی بیماری ها و عارضه های به وجود آمده درون دندان را نشان می دهد. خدمات رادیولوژی دندان انواع متنوعی دارد که دکتر نکیسا هر یک از انواع رادیولوژی را برای دندان ها به کار می گیرد. دکتر نکیسا بر اساس نوع دندان و روش درمان دندان بین انواع رادیولوژی هایی که برای دندان وجود دارد یکی از آنها را انتخاب کرده و استفاده می نماید. انواع متنوع اشعه ایکس که برای دندان پزشکی مورد استفاده قرار گرفته می شود دارای ویژگی های خاصی هستند. یکی از مهمترین نکاتی که زمان دریافت عکس دندان باید به آن دقت شود این است که از روش های کم خطر و کم تشعشع استفاده کنید.

انواع رادیولوژی دندان کدام است ؟

یکی از انواع رادیولوژی دندان اشعه ایکس وینگ می باشد. از طریق این روش رادیولوژی تمامی دندان های بالا و پایین در یک نما مشاهده خواهد شد. این نمونه عکس برداری کمک می کند که پزشک پوسیدگی هر یک از دندان ها را مورد بررسی قرار دهد و وضعیت سلامت دندان ها را مشخص نماید. دکتر نکیسا رادیولوژی دندان را بر اساس اشعه ایکس  به بهترین نحو ممکن انجام می‌ دهد. اشعه ایکس پری اپیکال یکی دیگر از روش ‌های رادیولوژی می‌باشد که دکتر نکیسا از انتهای ریشه در این روش عکس می‌ گیرد. در واقع باید بدانید که از طریق این نمونه عکس برداری مشکلات زیر خط لثه نیز مشاهده می‌ شود.  برای دریافت تمامی این خدمات به مرکز سی تی اسکن دندان مراجعه فرمایید.

یکی دیگر از روش های رادیولوژی دندان روش اکلوزال می باشد که سقف و کف دهان را نشان می دهد. دکتر نکیسا با استفاده از بهترین دستگاه رادیولوژی دندان این عکس را می گیرد. پانورامیک یکی دیگر از رادیولوژی های دندان است که دکتر نکیسا به وسیله این روش ناهنجاری استخوان فک را نشان می دهد.

مرکز رادیولوژی تخصصی دندان، فک و صورت دکتر نکیسا ایل 

 تلفن: 9-22094378 021

آدرس: سعادت آباد، خیابان سرو غربی، بین میدان کاج و میدان شهرداری، تقاطع خیابان مروارید، ساختمان مروارید، طبقه دوم

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 418
نمایش همه
علاقه مندی ها ()