داکرومت از جمله مواد پرکاربرد در صنایع مختلف محسوب می شود. ماهیت داکرومت به صورت مایع است و به عنوان محلول پوشش دهی قطعات فلزی مورد استفاده قرار گرفته می شود. بدون شک ساخت تجهیزات و قطعات در صنایع مختلف با استفاده از ابزارآلات و قطعات فلزی صورت می گیرد. با توجه به اینکه اکثر قطعات از جنس آهن و فولادهایی با مقاومت پایین ساخته می شوند. از این رو مواد داکرومت که متشکل از ذرات ریز روی، مواد آلومینیومی و تفلونی می باشند، می توان قطعات فلزی را آبکاری نمود و سطح استحکام آنها را در برابر شرایط محیطی بیشتر نمایند. برای  خرید داکرومت به سایت مراجعه پوشش پارس فرمایید.

شرکت نانو فن آور پوشش پارس ماندگار از ابتدا که فعالیت خود را آغاز نموده است، اقدام به راه اندازی خط آبکاری مواد داکرومت به صورت تک لایه و چند لایه نموده اند. این مجموعه همواره آمادۀ پاسخگویی به سفارشات مشتریان برای فروش لاک رزوه با قیمت ارزان و مدت زمان کوتاه می باشند.

موارد کاربرد محلول داکرومت

مواد داکرومت با عنوان مواد داکرومات نیز در صنایع مختلف شناخته می شود. همانطور که بدان اشاره نمودیم، ماهیت آلومینویم و روی به نحوی است که مقاومت بالایی در برابر رطوبت دارد و به راحتی در برابر شرایط محیطی مرطوب و خیس تغییر شکل نمی دهد. از این رو کاربرد گستردۀ محلول داکرومت را می توان جهت پوشش دهی قطعات فلزی همچون پیچ و مهره، انواع واشر، لوله های آب، بست، شیرآلات صنعتی و خانگی، زنجیر، ریل های قطار، یراق آلات، اتصالات جوشی و ... به کار برد.

بدین ترتیب می توان قطعات فلزی را در برابر نفوذ رطوبت مقاوم سازی نمود و از اکسید شدن آنها جلوگیری کرد. در صنایع مختلف می توان به اهمیت کاربرد پوشش داکرومت پی برد چون سطح استحکام قطعات فلزی را بیشتر می نماید و مانع از حالت تردی هیدروژنی برای قطعات فلزی می شود. با توجه به اینکه قطعات فلزی کاربرد گسترده ای در صنایع مختلف دارد، بیش از پیش نسبت به اجرای اصولی پوشش داکرومت توجه می شود و پیش از ساخت دستگاه و تجهیزات صنعتی در نظر گرفته می شوند.

پوشش پارس  

آدرس : کیلومتر 17 اتوبان تهران-کرج، بلوار پژوهش، پژوهشگاه پلیمر و پتروشیمی ایران، مرکز رشد 2 واحد 104    کدپستی: 1497713115

ایمیل: info@poosheshpars.com

تلفکس: 44787153-021    همراه: 09124267229

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 355
نمایش همه
علاقه مندی ها ()