لوازم یدکی بسترن را می توانید به واسطۀ فروشگاه های عرضۀ تجهیزات خودروهای بسترن و یا نمایندگی های معتبر تهیه نمائید. خودروی بسترن محصول کمپانی فاو موتور چین می باشد که توسط گروه بهمن موتور مونتاژ می شود. خودروی بسترن از جمله اتومبیل های سواری است که طرفداران زیادی دارد و امروزه شاهد تردد انواع مدل این خودرو در سطح شهر می باشیم. طبیعتاً خرید و فروش لوازم یدکی بسترن توسط برخی از نمایندگی های عرضۀ قطعات خودرو قابل مشاهده می باشد. بدین ترتیب افرادی که این خودرو را در کلاس های مختلف دارند، جهت خرید قطعات بسترن به فروشندگان معتبر توزیع لوازم یدکی خودروهای گروه بهمن موتور مراجعه نمائید.

فروشگاه نیوپارت از جمله فروشندگان با تجربه در حوزۀ پخش قطعات و لوازم یدکی بسترن B30، B50 و ... در تهران به فعالیت خود ادامه می دهند.

نکات مهم خرید لوازم یدکی خودروهای بسترن

تعدد قطعات خودروهای بسترن زیاد است و متناسب با نیاز خودرو می توانید انواع لوازم یدکی بسترن را با قیمت مناسب تهیه نمائید. چراغ های خودرو، آینه بغل، تسمه پروانه، درب جلو و عقب خودرو، کاپوت، دینام، باتری، گلگیر، میلنگ، پیستون، یاتاقان متحرک و ثابت، سپر جلو و عقب خودرو، شمع، قطعات سیستم سرمایشی و گرمایشی، فیلتر هوا، فیلتر روغن، موتور، اکسل خودرو و ... برخی از انواع قطعات بسترن محسوب می شوند.

هنگام خرید قطعات بسترن باید یک سری نکات مهم را مد نظر قرار دهید. اصل بودن قطعات بسترن و سطح کیفیت قطعات مواردی هستند که موقع تهیۀ لوازم یدکی بسترن B50 و دیگر مدل های این خودرو حائز اهمیت است.

جهت استعلام قیمت انواع لوازم یدکی بسترن می توانید با کارشناسان فروش مجموعۀ نیوپارت تماس حاصل فرمائید. امکان ارتباط اینترنتی با این مجموعه وجود دارد و دارندگان خودروهای بسترن، جهت اطلاع از موجود بودن قطعات بسترن به صورت اینترنتی سفارش خود را ثبت نمائید.

 فروشگاه نیوپارت  

دفتر مرکزی:  تهران - خیابان امیرکبیر - پاساژ کاشانی

طبقه سوم - پلاک 303

تلفن تماس: 5-33960904-021

تلفن همراه: 09128006830

ایمیل: info@newpart-shop.com

 ساعت کار فروشگاه: شنبه تا چهارشنبه 9 الی 18.30 - پنجشنبه 9 الی 14

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 239
نمایش همه
علاقه مندی ها ()