کلرزن مایع به عنوان یکی از دستگاه های مهم با حساسیت بالاست که هنگام ساخت پکیج های تصفیه آب و فاضلاب در ابعاد کوچک و بزرگ مورد استفاده قرار گرفته می شوند. دستگاه های   کلریناتور به منظور تزریق کلر به داخل آب مورد استفاده قرار گرفته می شود. در واقع هدف از این کار، حذف مواد میکروبی و قارچی است که در محیط مرطوب با سرعت زیادی رشد می کنند. بنابراین با نصب کلریناتور در مسیر پکیج تصفیه آب، می توان از این اتفاق جلوگیری نمود. گاز کلر، کلرامین، پرکلرین و دی اکسید کلر از جمله روش های رایج جهت اجرای فرآیند کلرزنی آب می باشد.

شرکت اطلس آب به دلیل داشتن سابقۀ درخشان در زمینۀ ساخت و اجرای سیستم های تصفیه آب و فاضلاب خانگی و صنعتی در ابعاد مختلف فعالیت خود را آغاز نموده است. بدین ترتیب افرادی که علاقه مند به راه اندازی سیستم تزریق کلریناتور می باشند، می توانند از تجربیات این مجموعۀ مجرب استفاده نمایند.

اهمیت نصب دستگاه کلریناتور و مزایای فرآیند کلرزن مایع

نکتۀ مهم که در رابطه با طراحی و ساخت دستگاه کلریناتور وجود دارد، اطلاع داشتن از حجم ورودی آب و نوع ناخالصی و املاح موجود در آب و همچنین نوع کاربری آن باشد. در واقع هر کدام از این مواد بر روی محاسبات تزریق کلرزنی تأثیرگذار می باشد. با استفاده از کلر، به میزان قابل قبولی می توان از رشد باکتری و عوامل انتقال بیماری جلوگیری نمود. البته نکتۀ مهم که در رابطه با استفاده از پکیج کلریناتور وجود دارد، کنترل بر روی میزان تزریق کلر با کلرزن است که بتوان از افزایش آثار سمی کلر جلوگیری نمود چون ترکیب آمونیاکی موجود در مادۀ کلر باعث ضد عفونی نمودن آب می شود، که البته زیاده روی در فرآیند کلرزنی مایع، می تواند برای انسان مضر باشد و سلامتی افراد را به خطر بی اندازد.

جهت کسب اطلاعات دقیق در خصوص سفارش پکیج کلریناتور خانگی، صنعتی و نیمه صنعتی می توانید با مجموعۀ اطلس آب تماس بگیرید و از تجربیات آنان بهره مند شوید.

شرکت اطلس آب 

آدرس : تهران کیلومتر 20 جاده مخصوص جنب شرکت نفت پارس خیابان

    کیمیا پژوهان خیابان مارال رنگ پلاک 118

            فکس 46076976      تلفن  46073396      46076082  021 

   ایمیل atlasab724@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 350
نمایش همه
علاقه مندی ها ()