دستکش کار به عنوان یکی از اقلام مهم و پر کاربرد در صنایع مختلف جهت حفاظت از دست مورد استفاده قرار گرفته می شود. فروش دستکش کار در مدل، برند و سایزهای مختلف صورت می گیرد چون هر کاری متناسب با نوع خطراتی که ممکن است افراد با آن روبرو شوند، نیاز به استفاده از دستکش مناسب دارند. به طور کلی پوشیدن دستکش ایمنی مناسب می تواند تأثیر مثبت بر بازدهی و عملکرد فرد داشته باشد و فرد را هنگام انجام فعالیت کاری محدود نمی کند.

فروشگاه رادین ایمن به اقتضای نیاز بازار اقدام به عرضۀ انواع تجهیزات ایمنی می نماید. در لیست محصولات این مجموعه می توانید شاهد فروش انواع دستکش کار در مدل های مختلف و برندهای معتبر باشید.

آشنایی با انواع دستکش کار و ویژگی آنها

با توجه به نوع خطراتی که افراد حین کار با آن روبرو می باشند، نیاز به تأمین دستکش کار مناسب است. ما قصد داریم در این بخش شما را با انواع دستکش کار آشنا نمائیم، تا بدین وسیله بتوانید مناسب ترین نوع دستکش ایمنی را جهت حفاظت از دست کارگران تهیه نمائید.

دستکش کار لاتکس، دستکش کار پی وی سی، دستکش نیتریل یا دستکش کار کف مواد، دستکش کار جوشکاری و دستکش کار ضد برش از جمله انواع دستکش ایمنی کار محسوب می شوند.

هر کدام از این نوع دستکش ها با متریال متفاوت ساخته شده اند، تا کارایی مفید را داشته باشند. برای مثال مشاغلی که با فعالیت های جوشکاری در ارتباط می باشند، تکنسین های جوشکار جهت حفاظت از دست های خود باید مجهز به دستکش کار جوشکاری، شیلد صورت، عینک ایمنی و لباس کار نسوز می باشند. جهت تولید دستکش جوشکاری از متریال چرم گاو، بز، گوسفند و آهو استفاده می شود. دستکش نیتریل نیز جهت کار با مواد شیمیایی به کار برده می شوند.

اگر قصد تهیۀ دستکش های کار مورد نیاز کارخانه و مجموعۀ خود مانند خرید دستکش ضد برش و کف مواد را دارید، می توانید از طریق فروشگاه رادین ایمن اقدام نمائید.

فروشگاه رادین ایمن

دفتر مرکزی :

فروشگاه : بازار آهن شادآباد بلوار طاووس پاساژ آوا جنرال ورودی تخت جمشید پلاک 443

تلفن   :   40669374 -021 

همراه  :   1316637 - 0912     چاووشی

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 411
نمایش همه
علاقه مندی ها ()