فیلم استرچ از محصولات پلیمری است که امرزه مورد توجه قرار گرفته و به یکی از پر کاربردترین نایلون های بسته بندی تبدیل شده است. تولید فیلم استرچ به صورت پیشرفته انجام گرفته و این نایلون ها در صنایع مختلف مورد استفاده قرار می گیرند. بسته بندی ها با استفاده از نایلون استرچ می تواند هم به صورت دستی و هم به صورت استفاده از دستگاه ها انجام گیرد. امروزه فروش فیلم استرچ بسیار افزایش پیدا کرده و این به دلیل مزایای بسیار زیاد آن است. نایلون های استرچ بسته بندی های بسیار خوب و کاربردی را ایجاد می کنند که این بسته بندی ها دارای وزن بسیار سبکی هستند و برای انواع محصولات به کار گرفته می شود بنابراین افراد با استفاده از این نایلون می توانند بسته بندی هایی جمع و جور را داشته باشند. این نایلون برای بسته بندی پالتی نیز به کار می رود و می توان انواع کالا ها را با هم بسته بندی کرد.

 فیلم استرچ به صورت تک لایه و چند لایه به تولید می رسد که با توجه به نوع کالا ها می توانید آن را تهیه نمایید. برای  فروش نایلون حبابدار و نایلون استرچ باید دقت داشته باشید که کیفیت بالایی داشته باشد زیرا تولید کنندگان با کیفیت مختلفی آن را به تولید می رسانند. همچنین مشتریان می توانند فیلم استرچ سفارشی را خریداری نمایند.

از انواع فیلم استرچ می توان به فیلم استرچ  ضد اشعه ماورای بنفش و فیلم استرچ ضد الکتریسیته اشاره کرد. با استفاده از بسته ایجاد شده با ساتفاده از فیلم استرچ، محصولات به دور از گرد و غبار بوده و از ورود نم و رطوبت نیز جلوگیری می شود. همچنین نایلون استرچ دارای ضریب کششی بالایی است و مقاومت بسیار بالایی در مقابل ورود ضربه دارد.

ناب پلاستیک

دفتر تهران : بازار تهران خ ۱۵ خرداد روبروی پامنار نبش پاساژ سعادت

کارخانه ۱ : اتوبان آزادگان روبروی خلیج فارس خ فیروزبهرام خ استاد شهریار پلاک ۶

کارخانه ۲ : شهرک صنعتی شمس آباد بلوار بهارستان انتهای بلوار روبروی خواجه نصیر 

کارخانه ۳ : شهرک صنعتی شمس آباد بلوار نارنجستان گلبرگ ۱۲ 

شماره واتس اپ:  09360464803

شماره همراه:  09129339039

شماره تماس: 02144924002

ایمیل: naabplastic96@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 421
نمایش همه
علاقه مندی ها ()