خرید لاستیک به صورت دوره ای برای دارندگان خودرو ضرورت دارد . خودرو یک وسیلۀ مکانیکی بوده و تایر به عنوان یکی از اجزای اصلی تشکیل دهندۀ خودرو به شمار می رود و ارتباط مستقیم با سطح جاده دارد. از این رو با هر بار استفاده از خودرو، تایر خودرو دچار فرسایش می شود. بنابراین خرید انواع لاستیک خودرو پیش از پنچر شدن و مشاهدۀ فرسایش زیاد تایر، ضرورت دارد. عمر مفید لاستیک نو و یا کار کرده متناسب با جنس و برندی که دارند بین 4 الی 6 سال می باشد. بدین ترتیب رانندگان باید نسبت به این مسئله مهم توجه داشته باشند و هر چند وقت یکبار با بررسی سطح خارجی لاستیک از سالم بودن و کارایی داشتن تایر اطمینان حاصل نمائید.

فروشگاه لاستیک چرخ و یدک مفتخر است که به صورت حرفه ای در حوزۀ فروش لاستیک در تهران فعالیت خود را آغاز نموده است و در لیست محصولات این مجموعه شاهد فروش انواع لاستیک ایرانی و خارجی با برندهای معتبر می باشیم.

خرید لاستیک با دوام

اگر قصد خرید لاستیک با دوام متناسب با مدل خودرو مانند خرید لاستیک یزد تایر را دارید، پیشنهاد می کنیم اطلاعات خود را نسبت به مفاهیم حروف و اعداد مندرج بر روی تایرها افزایش دهید. در این صورت می توانید با اطمینان خاطر، اقدام به خرید لاستیک سواری، شاسی بلند، باری و غیره نمائید.

در حالت کلی انتخاب نوع لاستیک تأثیر بسزایی در کیفیت رانندگی خواهد داشت. به دلیل سطح تماس مستقیم لاستیک با سطح جاده، انتخاب و خرید لاستیک باید متناسب با شرایط آب و هوایی منطقه صورت گیرد. در واقع متناسب با شرایط آب و هوایی گرم و خشک، پیشنهاد ما خرید لاستیک تابستانی و یا لاستیک تمام فصل است. در این صورت باید توجه لازم نسبت به حداکثر توان تحمل تایر نسبت به گرما صورت گیرد. عدم توجه به این نکته می تواند سطح جادۀ گرم میزان فرسایش لاستیک را چندین برابر نماید و منجر به پنچری لاستیک شود.

توسط فروشگاه اینترنتی چرخ و یدک، امکان خرید لاستیک با قیمت ارزان متناسب با مدل خودروی شما فراهم می باشد.

  فروشگاه چرخ و یدک 

آدرس : تهران ، خیابان امیر کبیر شرقی ، روبروی پاساژ خلیج فارس پلاک ۱۴۵ ط دوم

ایمیل : info@charkhoyadak.com

خط  های ویژه دفتر :02133569328-02133569862-33508201

24 ساعته 7 روز هفته پاسخ گو هستیم:09106687003

تلگرام . واتساپ . اینستاگرام

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 253
نمایش همه
علاقه مندی ها ()