ریموت بنز با تکنولوژی روز ساخته شده اند و کددهی سوئیچ بنز نیز با استفاده از دستگاه های پیشرفته صورت گرفته اند. از این رو ساخت ریموت یدک بنز و یا سوئیچ نیاز به ماشین آلات پیشرفته ای دارد که کلیۀ مراکز کلیدسازی خودرو به آنها مجهز نمی باشند. البته با توجه به لوکس بودن خودروی بنز، انجام پروسۀ ساخت و تعمیر سوئیچ بنز و ریموت آن نیاز به دستگاه های پیشرفته ای دارد. بدیهی است که حادثه خبر نمی کند و تا کنون برای هر راننده ای پیش آمده است که با گم شدن سوئیچ و یا ریموت خودرو روبرو شده باشد. بنابراین افرادی که مالک خودروهای بنز هستند، توصیه می کنیم جهت مرتفع نمودن نگرانی های خود، اقدام به ساخت ریموت بنز و یا ریموت یدک بنز نمایند.

تهران کار کی به عنوان یکی از مراکز مجرب در حوزۀ ساخت و تعمیر ریموت و سوئیچ بنز و انواع خودروی ایرانی و خارجی در تهران می باشند. البته با گسترش فضای اینترنت توانسته اند سطح خدمات دهی مجموعۀ خود را گسترش داده و امکان سفارش ساخت ریموت و سوئیچ انواع خودرو را به صورت اینترنتی و غیر حضوری برای مشتریان فراهم سازند.

ساخت و تعمیر ریموت بنز و سوئیچ بنز

جهت ساخت و تعمیر ریموت بنز و یا سوئیچ بنز در کلاس های مختلف نیاز به استفاده از تجهیزات پیشرفته است. البته توجه داشته باشید چون خودروی بنز از جمله خودروهای لوکس به شمار می روند، در صورت نیاز به سفارش ساخت سوئیچ بنز و یا ریموت بنز به مراکز معتبر مراجعه نمائید و نسبت به سابقۀ فعالیت مجموعه اطمینان حاصل فرمائید. قیمت سوئیچ بنز به کلاس خودروی بنز و موجود بودن سوئیچ بستگی دارد. بدین ترتیب نمی توان قیمت ثابتی را برای ساخت ریموت بنز و سوئیچ مشخص نمود.

البته جهت کسب اطلاعات تکمیلی و نحوۀ سفارش دهی ساخت ریموت بنز و یا کددهی پراگرام سوئیچ بنز و دیگر خودروهای لوکس می توانید با مرکز تخصصی تهران کار کی تماس حاصل فرمائید.

  تهران کار کی 

آدرس : تهران ، اتوبان بابایی به سمت غرب ، حدفاصل هنگام و اتوبان امام علی ، جنب کوی قمر بنی هاشم ، مجتمع خودرویی صدر

ایمیل: info@tehrancarkey.ir

تماس از 9 تا 11 شب ، لطفا قبل از مراجعه هماهنگ بفرمایید

09125030588

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 269
نمایش همه
علاقه مندی ها ()