ساک دستی سوزنی یکی دیگر از انواع ساک دستی رایج در سطح کشور به شمار می رود. امروزه شاهد کاربرد این نوع ساک در صنایع مختلف می باشیم. ماهیت اصلی تشکیل دهندۀ این نوع پارچه، الیاف از جنس پلیمر است که با استفاده از دستگاه های خاص و طی فرآیند مشخصی تبدیل به لایه های اسپان باند می شوند. تولید و فروش ساک دستی سوزنی  توانسته تحولی بزرگ در صنعت تبلیغات بوجود آورد. در واقع به دلیل داشتن ماندگاری بالای این محصول، مجموعه هایی که جهت امور تبلیغات فعالیت دارند، می توانند از قابلیت چاپ پذیری این نوع ساک استفادۀ بهینه نمایند. در واقع چاپ ساک دستی سوزنی می تواند یکی از روش های تبلیغاتی ارزان به شمار می رود.  

شرکت پارچینه دارای سابقۀ طولانی در حوزۀ تولید پارچه اسپان باند و چاپ ساک دستی اسپان باند یا سوزنی می باشند. بدین ترتیب شرکت ها و مجموعه های تبلیغاتی می توانند با تیراژ بالا درخواست چاپ ساک دستی سوزنی داشته باشند.

اهمیت کاربرد ساک دستی سوزنی

کاربرد گستردۀ ساک دستی سوزنی را می توان در صنایع مختلف مشاهده نمود چون این نوع ساک دستی نسبت به ساک نایلونی مقاومت و ماندگاری بالایی دارد. سفارش ساک دستی سوزنی چاپ دار آماده و یا سفارش چاپ ساک دستی سوزنی مطابق با خواسته شما، توسط شرکت های تولید کنندۀ پارچه اسپان بان امکان پذیر می باشد. تولید ساک دستی سوزنی به صورت لایه ای انجام می گیرد و می توانید متناسب با نیازی که دارید، به صورت تک لایه و یا چند لایه سفارش دهید. معمولاً پارچه سوزنی سه لایه با عنوان sss و یا 3S معرفی می شود و لایه میانه از مواد ملت بلون تشکیل می شود. باعث افزایش مقاومت پارچه در برابر پارگی و ضربه می شود.

جهت سفارش  چاپ ساک پارچه ای و خرید ساک دستی سوزنی در رنگبندی های مختلف به همراه چاپ آماده و یا سفارشی می توانید با کارشناسان فروش مجموعۀ پارچینه تماس بگیرید.

پارچینه 

آدرس فروشگاه: بازار تهران - خیابان پانزده خرداد - پله های نوروز خان - پلاک 88

آدرس کارخانه: شهریار - روستای بکه -خیابان قلعه نو

ایمیل: info@parchine-co.com

شماره همراه: 09123666606 - 09123666676

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 219
نمایش همه
علاقه مندی ها ()