کیسه پارچه ای طرفداران زیادی در عصر حاضر دارد چون این محصول توانسته تحولی بزرگ در صنعت بسته بندی بوجود آورد. همانطور که می دانید برخی از کارخانجات به دلیل نوع محصولی که تولید می کنند، نیاز به تهیۀ کیسه در ابعاد مختلف دارند. بدین ترتیب تولید و فروش کیسه پارچه ای با ویژگی های منحصربفرد توانسته تحولی بزرگ در این حوزه بوجود آورد. امروزه کاررد گستردۀ محصولات اسپان باند را می توان در صنعت بسته بندی و امور تبلیغات مشاهده نمود چون این نوع پارچه از استحکام بالایی برخوردار بوده، دارای وزن سبک و در عین حال قابل شستشو می باشد. البته برخی از آنها مقاومت بالایی در برابر نفوذپذیری آب و رطوبت دارند.

بدین ترتیب شرکت پارچینه در لیست محصولاتی که تولید می کنند، توانسته اند موفق به تولید و عرضۀ کیسه پارچه ای به صورت تک لایه و چند لایه ای در ابعاد و ضخامت مختلف می باشند. صنایع مختلف می توانند بر حسب نیازی که دارند، کیسه پارچه ای مورد نیاز خود را به واسطۀ این مجموعۀ بزرگ با قیمت ارزان، کیفیت بالا و رنگبندی های مختلف همراه با خدمات چاپ تهیه نمایند.

مصارف کیسه پارچه ای

امروزه برخی از شرکت ها و مجموعه های کوچک و بزرگ جهت عرضۀ محصولات خود به مشتریان از مزایای کیسه سرجمع شو نان وون یا همان کیسه های پارچه ای در ابعاد و رنگبندی های مختلف استفاده می کنند. بدین وسیله بتوانند با بسته بندی شکیل و بسیار کاربردی، به مشتریان، محصولات خود را ارائه دهند. امروزه با گسترش مصارف کیسه نایلونی، استفاده از کیسه پارچه ای توانسته راهکار مناسبی جهت کاهش کاربرد نایلون گردد.

قیمت  خرید ساک پارچه ای به ضخامت، ابعاد، کیفیت مواد اولیۀ تشکیل دهندۀ آن بستگی دارد. جهت اطلاع از قیمت و سفارش انواع کیسه پارچه ای در رنگبندی های مختلف می توانید با مجموعۀ پارچینه تماس گرفته و مشورت نمائید.

پارچینه 

آدرس فروشگاه: بازار تهران - خیابان پانزده خرداد - پله های نوروز خان - پلاک 88

آدرس کارخانه: شهریار - روستای بکه -خیابان قلعه نو

ایمیل: info@parchine-co.com

شماره همراه: 09123666606 - 09123666676

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 240
نمایش همه
علاقه مندی ها ()