اسپان باند پارچه ای است که از مواد پلیمری جهت تولید آن استفاده نموده اند. چندین سال است که صنعت نساجی متحول گردیده است. خلاقیت و استفاده از فناوری پیشرفته توانسته تحولی بزرگ در این صنعت بوجود آورد. در نتیجۀ این موضوع مهم می توان شاهد کاربرد محصولات پارچه ای از جنس اسپان باند بود. پارچه اسپان باند بدون بافت ساخته می شود و این مسئله تأثیر مثبت بر روی سبک بودن پارچه داشته است. کاربرد گستردۀ پارچه اسپان باند را می توان در صنایع مختلف مشاهده نمود چون از کیفیت بالا برخوردار است و به دلیل ویژگی های خاصی که دارد، شاهد کاربرد این نوع پارچه در صنعت تبلیغات می باشیم. خرید اسپان باند را از سایت انجام دهید.

شرکت پارچینه یکی از مجموعه های پیشرو در حوزۀ تولید پارچه بدون بافت در تهران می باشد و توانسته اند با تولید محصول با کیفیت خدمتی بزرگ در صنعت داخل انجام دهند.

موارد مهم کاربرد پارچه اسپان باند

بسیاری از افراد تصور می کنند که پارچه بدون بافت مقاومت پایینی نسبت به پارچه های رایج دارد ولی باید گفت نسبت به نایلون مقاومت بالایی دارد و می توان پارچه های اسپان باند را جایگزین آنها نمود. در واقع پارچه اسپان باند در راستای حفاظت از محیط زیست تولید و در سطح جهان عرضه می شوند و از آن جهت تولید ساک دستی و محصولات متنوع به کار برده می شود.

پارچه اسپان باند در برابر تابش نور خورشید مقاومت بالایی داشته، داشتن قابلیت چاپ و امکان شستشوی این نوع پارچه برای افراد مهیا می باشد. از این رو صنایع مختلف جهت امور تبلیغات می توانند از مزایای ساک اسپان باند چاپ دار استفاده نمایند. امروزه مجموعه های مختلفی جهت امور تبلیغات از مزایای ساک دستی پارچه ای اسپان باند استفاده می نمایند. در واقع ارائه محصولات با ساک دستی پارچه ای می تواند بستر مناسبی برای تبلیغات به شمار آید.

جهت سفارش خرید ساک دستی سوزنی و پارچه اسپان باند و یا چاپ ساک دستی اسپان باند می توانید با مجموعۀ پارچینه تماس بگیرید و هماهنگی های لازم را انجام دهید .

پارچینه 

آدرس فروشگاه: بازار تهران - خیابان پانزده خرداد - پله های نوروز خان - پلاک 88

آدرس کارخانه: شهریار - روستای بکه -خیابان قلعه نو

ایمیل: info@parchine-co.com

شماره همراه: 09123666606 - 09123666676

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 199
نمایش همه
علاقه مندی ها ()