کفش ایمنی یکی از مباحث مهم است که در امور تأمین وسایل حفاظت شخصی افراد حین کار مورد توجه قرار گرفته می شود. در واقع بحث جدی در انتخاب بهترین کفش ایمنی می باشد. در حال حاضر شاهد تنوع بالای کفش کار در سطح بازار می باشیم که بر اساس استانداردهای بین المللی و دستورالعمل های EC تولید شده و به بازار عرضه می شوند. این نکات در ساخت کفش های ایمنی در سطح جهان مد نظر قرار گرفته می شود. در ادامۀ مقاله قصد داریم به معرفی برخی از انواع کفش ایمنی بپردازیم، تا بدین وسیله کارفرمایان بتوانند متناسب با نوع خطراتی که ممکن است پرسنل آنها حین کار با آن روبرو شوند، بهترین کفش کار را با قیمت ارزان تهیه نمایند. جهت مشاهدۀ و خرید کفش ایمنی می توانید به وب سایت فروشگاه رادین ایمن مراجعه نمائید. سپس به واسطۀ این مجموعه، کفش های کار مورد نیاز پرسنل خود را با کیفیت بالا تأمین نمائید.

معرفی انواع کفش ایمنی

فروش کفش ایمنی بر اساس کد دستور العمل تولید آنها بر اساس ضوابط استاندارد بین المللی صورت می گیرد. بدین ترتیب شاهد فروش انواع کفش ایمنی با سر پنجۀ فولادی با زیرۀ یو پی یا پلی یورتان، کفش ایمنی با سر پنجه فولادی با زیرۀ لاستیکی، کفش کار با سر پنجه کامپوزیتی و غیره می باشیم که هر کدام از آنها دارای ویژگی های منحربفرد خود می باشند و باعث حفاظت از پا حین انجام کار می شود.

به عنوان مثال تکنسین های برق کار نیاز به کفش ایمنی با زیرۀ لاستیکی دارند که بتواند فرد را از برق گرفتگی در امان نگه دارد. این در حالی است که کارگرانی که در کارخانجات تولید مواد شیمیایی، پالایشگاه های نفت و مواردی از این قبیل فعالیت دارند، توصیه می شود از کفش ایمنی ضد لغزش و ضد اسید استفاده نمایند و مانع از لغزش پای افراد حین راه رفتن در محیط کار گردد.

با این تفاسیر پس از مشورت با کارشناسان فروش رادین ایمن، می توانید با قیمت مناسب خرید تجهیزات ایمنی مانند کفش ایمنی با کیفیت را متناسب با نیاز اشخاص حین کار انجام دهید.

  فروشگاه رادین ایمن

دفتر مرکزی :

فروشگاه : بازار آهن شادآباد بلوار طاووس پاساژ آوا جنرال ورودی تخت جمشید پلاک 443

تلفن   :   40669374 -021 

همراه  :   1316637 - 0912     چاووشی

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 389
نمایش همه
علاقه مندی ها ()