کفش کار از جمله وسایلی است که در راستای حفاظت از عضو مهم بدن انسان یعنی پا مورد استفاده قرار گرفته می شود. در حال حاضر مشاغل مختلفی در حال فعالیت می باشند و این مسئله موجب شده تا کارفرمایان متناسب با نوع خطرات احتمالی که در محیط کار ممکن است با آن روبرو شوند، اقدام به تأمین تجهیزات ایمنی از جمله کفش ایمنی، دستکش کار، کلاه ایمنی، عینک ایمنی و ... نمایند. با تهیۀ اقلام ایمنی کار می توان حس اعتماد و اطمینان را برای کارمندان بوجود آورد. خرید کفش کار گزینۀ مناسبی برای افرادی است که ممکن است خطر خاصی پای آنها را تهدید کند. در ادامه به برخی از این موارد مهم در مشاغل مختلف اشاره می کنیم.

جهت تأمین کفش کار و دیگر اقلام ایمنی می توانید به فروشگاه رادین ایمن مراجعه نمائید. به واسطۀ این مجموعه امکان سفارش اینترنتی تجهیزات ایمنی برای کارفرمایان و افراد مختلف فراهم می باشد.

اهمیت خرید کفش کار و انواع آن

تنوع مدل های کفش کار بر اساس ویژگی های ساختاری و استانداردها ساخت در دسته بندی های مختلف مشخص می گردد. پوتین، چکمه و کفش کار سر پنجه فولادی سه دسته بندی اصلی کفش های کار به شمار می روند ولی هر کدام از این دسته بندی ها در مدل های متنوع تولید و عرضه می شوند.

مشاغلی که افراد ممکن است با مواد شیمیایی اسیدی روبرو شوند، می توانند از مزایای کفش ایمنی با سر پنجه فولادی با زیرۀ pu یا پلی یورتان استفاده نمایند چون این نوع کفش کار سبک بوده و دارای خاصیت ضد لغزش، ضد سایش و مقاوم در برابر حرارت بالا تا دمای 80 درجه سانتی گراد می باشد.

قیمت خرید دستکش کار و کفش کار نیز به طور کلی بر اساس جنس، مدل و برند آنها مشخص می گردد. از این رو هنگام خرید کفش ایمنی باید توجه ویژه نسبت به کیفیت کفش داشته باشید.

فروشگاه رادین ایمن یکی از عرضه کنندگان بزرگ در حوزۀ فروش تجهیزات ایمنی در تهران به فعالیت خود ادامه می دهد. در این صورت می توانید متناسب با مشاغل مختلف می توانید بهترین کفش کار را با قیمت مناسب و کیفیت عالی تهیه نمائید.

  فروشگاه رادین ایمن

دفتر مرکزی :

فروشگاه : بازار آهن شادآباد بلوار طاووس پاساژ آوا جنرال ورودی تخت جمشید پلاک 443

تلفن   :   40669374 -021 

همراه  :   1316637 - 0912     چاووشی

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 350
نمایش همه
علاقه مندی ها ()