تابلو عکس از دیگر راهکارهای مفید جهت تزئین نمای دکوراسیون سالن پذیرایی و دیگر قسمت های ساختمان به شمار می رود. خرید تابلو عکس به عنوان یکی از راهکارهای مفید جهت ایجاد تغییر در نمای دکوراسیون محسوب می شود چون این محصول را می توان در ابعاد و طرح های متنوع تهیه نمود و متناسب با ابعاد دیوار و فضای خالی که در محیط منزل و یا محیط اداری از آن برخوردار هستید، تهیه نمائید. اگر تمایل به خرید تابلو عکس و تابلو نقاشی دارید، ایجاد تناسب میان قاب های عکس و تصاویری که برای نمایش در نظر گرفته می شود، از اهمیت بالایی برخوردار است.

فروشگاه دکور آفیس به عنوان یکی از مجموعه های معتبر، علاقه مند به عرضۀ لوازم و تجهیزات دکوراسیون داخلی ساختمان اعم از انواع تابلو عکس، تابلو چهره، تابلو نقاشی، انواع دیوارپوش، انواع کفپوش، آسمان مجازی و غیره در ابعاد و طرح های متنوع و جذاب با قیمت های مختلف می باشند.

نکات مهم خرید تابلو عکس

برخی از افراد به اشتباه تصور می کنند که خرید تابلو عکس و یا هر نوع تابلو دکوراتیو کار ساده ای می باشد و می توان هر تابلویی را در نمای دکوراسیون بر روی دیوار نصب نمود ولی این چنین نیست و ما قصد داریم در ادامه به برخی از نکات مهم در رابطه با انتخاب تابلو عکس مناسب بپردازیم.

در نظر گرفتن ابعاد و رنگ قاب، طرح تصویر تابلو عکس، ابعاد و هارمونی رنگ دیوار با سقف و سبک و رنگبندی تجهیزات دکوراسیون از موارد مهمی هستند که در انتخاب و خرید تابلو عکس و انواع تابلو تزیینی بسیار تأثیرگذار می باشد. بدین ترتیب با در نظر گرفتن این نکات مهم می توانید تغییرات چشمگیری در نمای دکوراسیون سالن پذیرایی محیط منزل و یا محیط اداری بوجود آورید. توجه داشته باشید که همیشه قیمت حائز اهمیت نمی باشد و می توان با تابلو عکس ارزان نیز زیبایی فوق العاده ای در نمای دکوراسیون بوجود آورید.

اگر علاقه مند به خرید اینترنتی تابلو عکس جهت سوپرایز نمودن عزیزان خود هستید می توانید به سایت رسمی فروشگاه اینترنتی دکور آفیس مراجعه نموده و به صورت کاملاً تضمین شده محصول دکوراتیو مورد نظر خود را سفارش دهید.

فروشگاه دکور آفیس 

ساعات کاری: شنبه تا چهارشنبه 9 الی 18 و پنجشنبه 9 الی 14

تلفن: 44822331 & 44800245 – 021

تلگرام و واتساپ: 09109021635 & 09104962527

آدرس: ابتدای جنت آباد شمالی نبش کوچه بهارستان سوم پلاک 1 واحد 4

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 422
نمایش همه
علاقه مندی ها ()