تابلو دکوراتیو یکی دیگر از تابلوهای رایج در سطح کشور است که امکان خرید این کالا از طریق فروشگاه های عرضۀ تجهیزات دکوراسیون داخلی وجود دارد. سبک طراحی و ساخت تابلو دکوراتیو نسبت به تابلو نقاشی متفاوت است و محبوبیت خاص خود را دارد.

سال های اخیر بر تنوع محصولات دکوراتیو و مدرن جهت تزئین نمای دکوراسیون افزوده شده است که فروش تابلو دکوراتیو و نیز جزء این دسته از اقلام به شمار می آید. جهت طراحی و ساخت تابلوهای امروزی هیچ محدودیت خاصی وجود ندارد. هنرمندان با خلاقیت فکری و ذوق هنری که از آن برخوردار هستند، می توانند محصولات متنوع و زیبایی را به صورت تابلو دکوراتیو مدرن طراحی و به بازار عرضه نمایند.

فروشگاه دکور آفیس با علم به این موضوع توانسته است موفق به عرضۀ انواع تابلو دکوراتیو ، تابلو نقاشی، تابلو تزیینی، تابلو نقش برجسته و غیره در ابعاد کوچک و بزرگ و قیمت ارزان گردند.

ایجاد تغییرات زیبا در دکوراسیون با خرید تابلو دکوراتیو

سبک طراحی دکوراسیون داخلی نسبت به گذشته تغییرات قابل توجهی نموده است و به راحتی می توان با ساده ترین وسایل دکوراتیو، تغییرات زیبا و متنوعی بوجود آورد. نصب تابلو دکوراتیو با طرح های مدرن و امروزی می تواند به تنهایی پاسخگوی ایجاد تغییرات در نمای دکوراسیون سالن پذیرایی، راهرو و اتاق های مختلف محسوب شود. اگر از آن دسته افرادی هستید که علاقه مندی خاص به تزئین نمای دکوراسیون به سبک مدرن دارید، می توانید با مراجعه به فروشگاه های معتبر عرضۀ تجهیزات دکوراتیو، کالاهای زیبای را به سبک های مختلف چون تابلو، پوستر، آسمان مجازی، کفپوش و غیره مشاهده نمائید. سپس متناسب با سطح توان مالی که از آن برخوردار هستید، با قیمت ارزان تهیه نمائید.

جهت خرید پوستر دیواری و  تابلو دکوراتیو ارزان و دیگر محصولات دکوراسیون داخلی می توانید وب سایت فروشگاه اینترنتی دکور آفیس را مشاهده نموده و پس از بررسی مشخصات و قیمت محصولات، کالای مورد پسند خود را با بهترین قیمت و کاملاً تضمین شده تهیه نمائید.

 

فروشگاه دکورآفیس

تماس، تلگرام، واتساپ: 09104962527

تلفن:  44822331 & 44800245-021

ساعات کاری :  9:00 الی 18:00 پنجشنبه 9:00 الی 14:00

آدرس: تهران- بزرگراه نیایش، چهارراه ایرانپارس، ابتدای جنت آباد شمالی

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 413
نمایش همه
علاقه مندی ها ()