برند و کشور سازنده تردمیل های فروشگاه هایپرجیم

تردمیل در کیفیت های متفاوتی در فروشگاه وجود دارند. به منظور تشخیص کیفیت این دستگاه بهتر است که به برند و کشور سازنده آن توجه کنید. انواع تردمیل های موجود در فروشگاه هایپرجیم معمولا محصول کشورهای تایوان، چین، کره، اسپانیا و فنلاند هستند.

با خرید از فروشگاه هایپرجیم بهترین تردمیل را به خانه خود ببرید

فروشگاه هایپرجیم انواع مختلفی از تردمیل ها را گردهم آورده است. این محصولات قادر به تحمل وزن های متفاوتی هستند که انتخاب را برای شما آسان تر می کنند. همچنین قدرت هر کدام از این دستگاه های ورزشی نیز متفاوت است که این موضوع نیز دست شما را در انتخاب تردمیل مناسب باز می گذارد.

اما مهمترین مسئله ای که شما را برای خرید تردمیل از فروشگاه هایپرجیم تشویق می کند، اصالت دستگاه های این فروشگاه در کنار ضمانت و گارانتی است که به شما به عنوان مشتری داده می شود. تمام این موارد دست به دست یکدیگر داده اند که ورزشکاران حرفه ای را به سوی فروشگاه هایپرجیم جذب کنند.

اگر شما نیز به دنبال  خرید تردمیل خانگی فروشگاه هایپرجیم هستید، راه های زیادی برای ارتباط با ما وجود دارد. ما به شما پیشنهاد می کنیم که سری به وب سایت ما بزنید و برای اطلاعات بیشتر در این مورد با شماره های موجود در سایت تماس بگیرید.  

محدودیت فضایی دارید؟

قصد دارید تردمیل خود را در چه مکانی قرار دهید؟ این تردمیل را برای استفاده در خانه می خواهید یا برای استفاده در باشگاه؟

اگر برای خانه می خواهید، فضای کافی برای استفاده از آن را در اختیار دارید یا با محدودیت فضا مواجه هستید؟ اگر محدودیت فضایی دارید، بهتر است که از میان تردمیل های تاشو انتخاب کنید. این نوع از تردمیل ها فضای کمتری اشغال می کنند.

فروشگاه هایپرجیم

نمایشگاه و فروشگاه : 02166006000 - 02166005000 - 02166055079 

تماس با کارشناسان : عبدالحسینی  09122648409 حاجیلویی  09122108002

آدرس نمایشگاه و دفتر فروش : تهران خیابان آزادی به سمت انقلاب جنب مترو شادمان نبش کوچه زمانی پلاک 6 ساختمان 133 طبقه ی چهارم واحد 6 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 212
نمایش همه
علاقه مندی ها ()