با وجود آنکه بسیاری از پزشکان و متخصصین تغذیه معتقد هستند فست فود و به خصوص کالباس برای بدن بسیار مضر است، اما همچنان طرفداران بسیار زیادی دارد. از این رو تولیدکنندگان این صنعت از بحث مواد مصرفی تا تجهیزات آشپزخانه ای روز به روز در حال افزایش خواهد بود. امروزه کیفیت محصولات در نگهداری مشتری بسیار مهم شده و ابزاری که بتوان به بهترین نحو از این محصولات بهره برد، روز به روز در حال بهبود است. دستگاه کالباس بر فیمار یکی از بهترین انتخاب ها در حوزه برش کالباس خواهد بود. فروش کالباس بر فیمار در کابان تجهیز انجام می گیرد. 

کاربرد دستگاه کالباس بر فیمار

از گذشته تا به امروز کالباس با روش های گوناگون بریده شده است. برش توسط دستگاه فیمار یک مزیت بدون انکار است که می تواند با توجه به سلیقه شما سفارشی سازی شود. این دستگاه با دقت بالا و انحصار به فرد بودن طراحی توانسته است شهرت بسیار زیادی در سطح ایالیا و اروپا داشته باشد. این محبوبیت مرهون ایجاد لایه های نازک یا بزرگ اما مشابه یکدیگر در مقیاس تولید بالا است.

انواع دستگاه کالباس بر فیمار

دستگاه کالباس بر فیمار به سه حالت خودکار و دستی و اتوماتیک وجود دارد. این دستگاه به دوصورت صنعتی و خانگی می تواند استفاده شود. امروزه دو حالت دستی و خودکار در حال تولید و استفاده است.

کالباس بر دستی تیغه‌ای به قطر 27.5 سانتی‌متر و دامنه حرکت ریلی در حدود 22 سانتی‌متر دارد. این دامنه نشان می دهد که نهایتا شما می توانید یک کالباس مربعی به ابعاد 22*22 سانتی متر داشته باشید.

این دستگاه از موتوری با قدرت 230 وات که معادل 0.3 اسب بخار است، بهره می‌برد. پس از روشن کردن موتور، تیغه متصل به آن شروع به دوران می کند و با قرار دادن کالباس در جایگاه مخصوص دستگاه و حرکت جلو عقب محصول با دست، آن را به لایه های مد نظر خود تبدیل کنید.

ضخامت لایه های کالباس می تواند از 0 تا 1.5 سانتی متر باشد. اندازه دستگاه 39×44×62 سانتی ‌متر، و وزن آن بدون بسته‌بندی 18 کیلوگرم است. شما می توانید این دستگاه ها را در یک مکان کوچک در گوشه اتاق قرار دهید و از آن لذت ببرید.خرید دستگاه کالباس بر از کابان تجهیز انجام دهید.

جنس بدنه دستگاه آلومینیومی است که باعث راحتی شست و شو و جابجایی خواهد شد.

 کابان تجهیز

آدرس : تهران  ، خیابان آزادی بعد از یادگار امام - نرسیده به چهار راه بهبودی نبش کوچه زمانی ساختمان 133 طبقه چهارم واحد 5

ایمیل : info@kabantajhiz.com

خط ویژه : 02166008000 - 02166009000

موبایل: 09122200108

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 231
نمایش همه
علاقه مندی ها ()