دستگاه های کالباس بر فقط ابزاری برای فروشگاه های قصابی و فست فودها نیستند. اگر شما نیاز به برش مقدار زیادی کالباس یا ژامبون دارید، برش زدن دستی می تواند خسته کننده باشد.

بعلاوه ، سخت است که برشهای یکسان ومنظمی داشته باشید. یک اسلایسر خوب باید متناسب با نیاز شما باشد دیگر با داشتن دستگاه کالباس بر خانگی نگران بهداشتی نبودن دستگاه های کالباس بر مغازه های پروتئینی نباشید.

شما می‌توانید خرید کالباس بر خانگی یک تکه را انجام داده و در منزل با استفاده از دستگاه کالباس بر خانگی آن را برش بزنید.

در این مقاله برای آشنایی بیشتر شما عزیزان به بررسی دستگاه کالباس برخانگی می پردازیم.

معرفی دستگاه کالباس بر خانگی

با داشتن دستگاه کالباس بر خانگی نگران بهداشتی نبودن دستگاه های کالباس بر مغازه های پروتئینی به ویژه در ایام همه گیری ویروس کرونا نباشید. شما می‌توانید ژامبون دلخواه خود را خریداری کرده و با استفاده از این دستگاه آن را برش بزنید.

کالباس بر خانگی کوچک ترین دسته در میان کالباس برهاست. این نوع از کالباس برها ظرافت بسیاری در ساخت دارند و از آنجایی که برای استفاده خانگی طراحی شده اند انتظار کارایی بالایی نباید از آنها داشت.

این دستگاه برقی است و قابلیت این را دارد که مواد غذایی دیگری را هم در منزل ورقه کرده و برش بزند و همچنین شما می توانید میزان ضخامت آن را تنظیم کنید. دستگاه کالباس بر خانگی مجهز به نگهدارنده است که با قابلیت حرکت روی صفحه می توانید به سادگی مواد غذایی مانند کالباس را بدون این که انگشتان شما در معرض خطر قرار بگیرد، برش بزنید.

نکاتی برای نگهداری مناسب از کالباس برهای خانگی

اگر شما به دنبال راهکارهای مناسب برای نگهداری هرچه بهتر از دستگاه کالباس بر خانگی خود هستید، باید به این نکته واقف باشید که به صورت پیوسته تیغه دستگاه خود را نظافت کنید و در صورتی که تیغه کند شده باشد و نیاز به تیز کردن داشته باشد با سنگ مخصوص تیغه، آن را تیز کنید. خرید دستگاه کالباس بر را از سایت با بهترین کیفیت انجام دهید.

برای اینکه عملیات تیز کردن تیغه به درستی اعمال شود باید قبل و بعد تیز کردن تیغه را به خوبی تمیز کنید تا یک دست تیز شود.

 کابان تجهیز

آدرس : تهران  ، خیابان آزادی بعد از یادگار امام - نرسیده به چهار راه بهبودی نبش کوچه زمانی ساختمان 133 طبقه چهارم واحد 5

ایمیل : info@kabantajhiz.com

خط ویژه : 02166008000 - 02166009000

موبایل: 09122200108

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 207
نمایش همه
علاقه مندی ها ()