لاستیک میشلن از دیگر برندهای مطرح تایر در سطح جهان به شمار می رود. تایر به عنوان مهمترین اجزای تشکیل دهندۀ خودرو است و نقش بسزایی در تحمل وزن اتومبیل و کنترل پذیری فرمان خودرو دارد. با توجه به اینکه عمر مفید تایر کارکرده به مدت 5 الی 6 سال است. از این رو مالکین خودرو نیاز به تعویض تایرهای اتومبیل دارند و می توانند خرید لاستیک میشلن را به عنوان یکی از برندهای پیش روی خود داشته باشند. تایر میشلن محصول کشور ایتالیا می باشد و از برندهای معتبر در دنیا محسوب می شود.  

فروشگاه لاستیک هم پا با اطلاع از نیاز بازار و مشتریان، توانسته است به لیست محصولات لاستیک مجموعۀ خود، انواع لاستیک میشلن را با مشخصات فنی متفاوت بیافزاید. بدین ترتیب طرفداران این برند لاستیک، می توانند متناسب با مدل اتومبیل، خرید بهترین تایر را داشته باشند.

فروش لاستیک میشلن

فروش لاستیک میشلن بر اساس مشخصات مندرج بر روی تایر در دسته بندی های مختلف صورت می گیرد. نوع خودرو، کاربری فصلی، پهنای تایر، میزان فاق لاستیک بر اساس درصد، اندازه رینگ بر حسب اینچ، تاریخ تولید، نوع گل و طرح برجستگی تایر، سایز، پیمایش، تعیین نوع ساختار رادیال، داشتن ماهیت تیوبلس و مدت زمان گارانتی برخی از موارد مهم خرید لاستیک میشلن محسوب می شوند. بنابراین افرادی که قصد تهیۀ لاستیک سواری میشلن را دارند، توصیه می کنیم تمام این نکات را مد نظر داشته باشند.

قیمت لاستیک میشلن بر اساس فاکتورهای متعددی از قبیل مدل، مشخصات فنی حکاکی شده بر روی تایر و غیره تعیین می شود. البته وارداتی بودن تایر میشلن، نرخ روز ارز نیز تأثیر مستقیم بر قیمت انواع لاستیک میشلن وارداتی خواهد داشت.

جهت خرید لاستیک کومهو و لاستیک میشلن می توانید به وب سایت رسمی فروشگاه لاستیک هم پا مراجعه نمائید. چندین سال از فعالیت این مجموعه می گذرد و همواره تلاش دارند، متناسب با نیاز مصرف کنندگان، بهترین برندهای تایر را با قیمت مناسب به فروش برسانند.

فروشگاه لاستیک هم پا

آدرس: تهران، تجریش، محله گلاب دره، خیابان شهید اسماعیل شکیبایی، خیابان وزیری، پلاک 22، طبقه منفی1 ، واحد غربی

  ایمیل : info@hammpa.com

دفتر فروش: 02191303129

  واتس اپ:   7809 570 0992

زمان پاسخگویی تلفنی: همه روزه به غیر از روزهای تعطیل از ساعت 9 صبح الی 5 بعدازظهر 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 295
نمایش همه
علاقه مندی ها ()