واحد گشت از جمله مجموعه های مجرب در حوزۀ ناوگان و حمل و نقل شهری در سطح کشور فعالیت خود را با استخدام رانندگان مجرب و متعهد در کنار تهیۀ ناوگان اتوبوس با امکانات رفاهی روز و وی آی پی آغاز می کند. چنین مجموعه هایی همواره تلاش دارند بتوانند بهترین سرویس ایاب و ذهاب گروهی را برای سیستم های دولتی و خصوصی و یا افراد عام تهیه نمایند. خدمات واحد گشت مطابق با قوانین حاکم بر جامعه اقدام به ارائه خدمات مسافربری درون شهری و برون شهری می نمایند.

در همین راستا واحد گشت تهران نیز توانسته است با تهیۀ ناوگان اتوبوس VIP و همچنین رانندگان مجرب و متعهد امکان ارائه خدمات واحد گشت مانند اجاره اتوبوس دربستی را برای همشهریان محترم فراهم نموده است.

سرویس واحد گشت در تهران

امروزه مدارس، دانشگاه ها، کارخانجات، شرکت ها، برگزار کنندگان همایش و کنفرانس های بین المللی و درون کشوری می توانند از امکانات و سرویس دهی واحد گشت در تهران استفاده نمایند. در واقع جهت تردد دسته جمعی افراد با وسیلۀ نقلیۀ مطمئن می توانند از مزایای خدمات شرکت های واحد گشت در منطقۀ تهران استفاده نمایند. امروزه به راحتی افراد مختلف می توانند با اجاره اتوبوس دربستی جهت اجرای مراسم خاکسپاری و یا مراسم تشریفاتی آسوده خاطر باشند. در این صورت افراد راحت تر می توانند در مراسم حضور پیدا کنند و دغدغه ای در خصوص تهیۀ سرویس ایاب و ذهاب نداشته باشند.

هزینۀ استفاده از خدمات واحد گشت بر اساس مسافت و ساعت  اجاره اتوبوس دربستی مشخص می شود. اجاره اتوبوس دربستی برای بهشت زهرا متقاضیان زیادی دارد چون افرادی که مجری مراسم خاکسپاری هستند، جهت تردد رفت و برگشت میهمانان در مراسم بتوانند راحت تر از گذشته حضور داشته باشند.

برای اطلاع دقیق از هزینۀ اجارۀ اتوبوس دربستی درجه یک می توانید با دفتر خدمات دهی واحد گشت تهران تماس حاصل فرمائید.

تلفن:88813689 & 88815169 (24 ساعته)

فکس: 88864537 

خیابان طالقانی- خیابان ملک الشعراء بهار- پ 14- ط سوم.

(از پذیرش حضوری بدون هماهنگی قبلی معذوریم)

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 420
نمایش همه
علاقه مندی ها ()