خرید اقساطی خودرو یکی از روش های بسیار مناسب برای افراد کم درامد است تا بتوانند خودروی مورد علاقه ی خود را خریداری نمایند. امروزه فروش اقساطی خودرو های داخلی بسیار پر رونق بوده و افراد زیادی اقدام به خرید اقساطی می نمایند. بنابر این اگر شما هم قصد خرید خودرو به صورت اقساطی را دارید ، برای اطلاع از شرایط فروش اقساطی ایران خودرو ، سایپا، کرمان موتور و گروه بهمن به سایت فرنام خودرو مراجعه کنید.

شرایط فروش اقساطی ایران خودرو

 افرادی که در طرح فروش اقساطی ایران خودرو شرکت می‌کنند و متقاضی خرید خودرو هستند با توجه به بودجه خود اقدام به خرید کرده و خودروی مناسبی را در نظر می گیرند. در زمان انتخاب خودرو ، کمپانی تولید کننده آن و مشخصات فنی و قیمت خودرو از مهم ترین مواردی است که باید به آن توجه کنیم.نمایندگی فروش خودرو برای فروش اقساطی ایران خودرو شرایط و قانون هایی را در نظر می گیرد و افراد با مطالعه کامل این شرایط باید خرید خود را انجام دهند بنابراین این شرکت‌ها می‌توانند قوانین مختلفی را در نظر بگیرند و افراد نیز برای انتخاب مرکز معتبر باید حتماً بررسی های لازم را انجام دهند.

نکته‌ای که در فروش اقساطی ایران خودرو وجود دارد این است که این مبلغ پیش پرداخت و تعداد اقساط و همچنین مبالغ آن به شکل مختلفی در نظر گرفته می‌شود و ولی افراد می‌توانند با توجه به قسطی بودن خودروها، فرصت لازم را برای تهیه هزینه آن داشته باشند.پس خریدار با مبلغ پیش پرداختی که به شرکت ارائه دهنده خدمات فروش اقساطی ایران خودرو پرداخت می نماید ، ثبت نام کرده و خودروی خود را به صورت تحویل فوری یا تحویل در بازه های زمانی مشخص شده ،تحویل می گیرد.

 فرنام خودرو 

آدرس :اتوبان شهید سلیمانی(رسالت) خیابان مدائن ابتدای خیابان اخلاقی پلاک 80

تلفن تماس: 77091218

ایمیل :

info@farnamkhodro.com

ساعات کاری :

شنبه تا چهارشنبه : 8 الی 5
پنجشنبه : 8 الی 2

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 342
نمایش همه
علاقه مندی ها ()