اهمیت ماساژور پا موجود در هایپر جیم:

 ماساژور پا همانند هر وسیله ی دیگری دارای معایب و مزایایی می باشند. ما در این مقاله می خواهیم علاوه بر معرفی انواع ماساژور ها معایب و مزایای آن را نیز ذکر کنیم. برای اطلاع از خرید ماساژور به سایت مراجعه کنید. 

معرفی انواع ماساژ پا:

 یکی از معروف ترین ماساژورها، ماساژور پا می ‌باشد. در فروشگاه هایپر جیم شما می توانید یک برند معروف به نام هومدیکس را مشاهده کنید. ماساژور های این برند بسیار استاندارد و با کیفیت می باشند. یک مدل از ماساژور پا وجود دارد که شما پاهای خود را روی آن قرار می دهید. شکل و ظاهری این نوع ماساژور صفحه مانند بوده است. به طوری که شما می توانید به صورت قائم کف پاهای خود را در مکان مشخص شده قرار دهید. از این نوع وسیله برای افرادی که زیاد سرپا هستند و ساعات زیادی را در طول شبانه روز راه می روند، نظیر گارسون ها، فروشنده ها، پرستاران و غیره استفاده می کنند. بسته به انواع آن دارای ۴ الی ۶ سر می باشد. فروش ماساژور پا با قیمت ارزان انجام می گیرد.

هر کدام از این سرها به صورت چرخشی عمل نموده و در طرفین ماساژور قرار دارند. سر های چرخشی با چرخشی که دارند کف پای شما را مالش و ماساژ داده و می توانند موجب رفع خستگی آن ها شوند. اندازه و وزن این نوع ماساژور پا بسیار کم بوده و همین که شما می ‌توانید آن را به راحتی جابجا کنید. زمانی که روی مبل نشسته اید و در حال استراحت کردن می باشید در زمانی که در حال انجام بازی با گوشی موبایل خود و یا این که تماشای تلویزیون هستید می توانید از این نوع ماساژ پا استفاده نمایید. تنها نقطه ضعف آن، این است که تنها کف پاها را ماساژ می دهد. لذا قسمت های دیگری از پا که دارای عضلات درگیر هستند از ماساژ دادن این وسیله بی بهره خواهند بود. شما می توانید از هایپر جیم این ماساژور پا را خریداری نمایید.

فروشگاه هایپرجیم

نمایشگاه و فروشگاه : 02166006000 - 02166005000 - 02166055079 

تماس با کارشناسان : عبدالحسینی  09122648409 حاجیلویی  09122108002

آدرس نمایشگاه و دفتر فروش : تهران خیابان آزادی به سمت انقلاب جنب مترو شادمان نبش کوچه زمانی پلاک 6 ساختمان 133 طبقه ی چهارم واحد 6 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 203
نمایش همه
علاقه مندی ها ()