آنژیوگرافی از جمله آزمایشاتی است که جهت معاینۀ رگ های خونی قلب انجام می شود. با استفاده از اکوی قلب می توان برخی از خطرات قبلی را تشخیص داد و بدین وسیله با بهترین راهکار بتوان از حاد شدن بیماری جلوگیری کرد. جهت انجام آنژیوگرافی نیاز به استفاده از مادۀ حاجب است. در واقع تزریق مادۀ حاجب به درون رنگ، با تابش پرتو ایکس، جریان کلی رگ های خونی در تصاویر آشکار می شود و بدین وسیله می توان از نحوۀ عملکرد آنها مطلع شد. پس از بررسی دقیق عملکرد رگ های خونی توسط  انجام اکوی قلب ، راحت تر می توان از مشکلات قلبی بیمار پی برد و سپس بهترین روش جهت درمان بیماری بر روی فرد اجرا می شود.

کلینیک تخصصی قلب و عروق دکتر محمد ریاستی مجهز به پیشرفته ترین تجهیزات و دستگاه های تشخیص بیماری های قلبی در تهران است. بیماران قلبی می توانند جهت معاینه، تشخیص و درمان مشکلات خود به این مجموعه مراجعه کنند.

زمان اجرای آنژیوگرافی

زمانی که درد در ناحیۀ قفسۀ سینه احساس کردید، ممکن است نشانی از مشکلات سرخرگ قلب باشد و در این صورت به شما انجام آنژیوگرافی قلب یا اکوی قلب تجویز می شود. در این صورت با مراجعه به مجهزترین کلینیک تخصصی قلب ، می توانید تحت نظارت پزشک متخصص، اجرای آنژیوگرافی قلب برای شما انجام شود. با انجام اکوی قلب می توان روند عملکرد رگ های خونی و همچنین وضعیت عملکرد باز و بسته شدن دریچه های قلب را مورد بررسی دقیق قرار داد. پس از تشخیص نوع بیماری فرد، راحت تر می توان بهترین راهکار را جهت درمان بیماری انجام داد.

کلینیک تخصصی قلب و عروق دکتر محمد ریاستی با مدیریت ایشان توانسته اند موفق به ارائه هر گونه خدمات تشخیصی و درمانی جهت بیماران قلبی گردند. این مجموعه در محدودۀ شرق تهران راه اندازی شده است و همواره آمادۀ خدمات رسانی به مراجعه کنندگان می باشند.برای اطلاع از خدمات اکوی قلب به سایت مراجعه فرمایید. 

 

کلینیک تخصصی قلب و عروق دکتر محمد ریاستی

آدرس : تهران - میدان هفت حوض نارمک - ضلع شمال غربی میدان - ابتدای خیابان آیت -نبش خیابان مهرانپور- ساختمان پزشکان588 

شماره تماس نوبتدهی: 09373585813

جهت نوبتدهی، تماس تنها از ساعت 10 صبح تا 9 شب 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 494
نمایش همه
علاقه مندی ها ()