طرح توجیهی بهترین راهکاری است که به واسطۀ آن می توان در حوزۀ یک حرفه گامی مؤثر و مطمئن برداشت. طی مراحل نوشتن طرح توجیهی، مسائل مختلفی در نظر گرفته می شود و تجزیه و تحلیل بازار و همچنین بررسی وضعیت اقتصادی جامعه از نظر مالی در نظر گرفته می شود. نگارش طرح توجیهی به صورت مرحله ای و با رعایت اصول نگارش انجام می گیرد. اهداف اصلی گردآوری مستندات و مطالعات امکان سنجی جهت خدمات طرح توجیهی برای اطمینان یافتن از موفقیت یک کسب و کار می باشد.

گروه مشاوره و برنامه ریزی مطصا با امکانات و نیروی انسانی توانمند و متخصص، قابلیت های لازم جهت طراحی و نگارش انواع طرح توجیهی را دارا می باشند. ارائه طرح توجیهی کشاورزی، طرح توجیهی راه اندازی مراکز تفریحی و گردشگری، طرح توجیهی تولید محصولات مواد غذایی، طرح توجیهی راه اندازی گلخانه و پرورش گل و گیاه و ... توسط گروه برنامه ریزی مطصا امکان پذیر می باشد.

نگارش طرح توجیهی با رعایت تمامی مراحل

امروزه شاهد نگارش انواع طرح توجیهی بر اساس مشاغل مختلف در سطح بازار می باشیم. مقصود اصلی از جمع آوری اطلاعات و تهیۀ طرح توجیهی، فراهم نمودن خلاصۀ اجرایی یک کسب و کار در ابعاد کوچک و بزرگ می باشد و در آن موارد مهمی چون وضعیت مالی، وضعیت حال حاضر بازار، امکان سنجی بازار از نظر پذیرش محصول و نوع کسب و کار در نظر گرفته می شوند. اینکه اجرای کار چه میزان سرمایۀ اولیه نیاز دارد و یا اینکه در ادامه نیاز به چه میزان سرمایه است و پس از چه مدت می توان سود حاصل از سرمایه گذاری را بدست آورد از موارد کلیدی و مهمی هستند که هنگام طراحی، برنامه ریزی و نگارش طرح توجیهی بدان توجه می شود. برای اطلاع از طرح توجیهی پرورش شتر مرغ به سایت مطصا مراجعه کنید.

در صورت نیاز به نوشتن طرح توجیهی می توانید با کارشناسان متخصص گروه مشاوره و برنامه ریزی مطصا مشورت نمائید.

 

 گروه مشاوره و برنامه ریزی مطصا 

آدرس : تهران ، میدان تجریش ، خیابان جعفری ، پلاک ۳۶، طبقه اول ، واحد ۲ (بالاتر از تندیس) ، کدپستی: ۱۹۸۹۶۳۴۴۱۴   

   تلفکس : ۲-۲۲۷۵۰۸۱۱-۰۲۱
پست الکترونیک :  info@matsa.co

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 397
نمایش همه
علاقه مندی ها ()