لاستیک نانکن از دیگر برندهای مطرح در سطح جهان محسوب می شود. تایر نانکن محصولات کمپانی نانکن در سال 1959 در کشور تایوان فعالیت حرفه ای خود را تأسیس نموده است. این مجموعه طی چندین سال فعالیت مداوم توانست به رشد خود ادامه دهد و در نتیجۀ آن بتوانند گواهینامۀ کیفیت کیو وان Q1 را از کمپانی فورد آمریکا دریافت نمایند و جهت گسترش حجم تولید، خط تولید ECO را در سال 2008 راه اندازی نماید و بتوانند موفق به توزیع انواع لاستیک نانکن در بیش از 50 کشور در جهان گردند.

در ایران نیز توسط برخی از فروشگاه ها همچون فروشگاه تایر ایرانیان، فروش لاستیک نانکن را در لیست محصولات خود قرار داده است.

فروش لاستیک نانکن زمستانی و تابستانی

همانطور که می دانید متناسب با فصول مختلف سال، نیاز به استفاده از لاستیک مناسب برای خودرو است که قابلیت چسبندگی به سطح جاده را داشته باشد. بدین وسیله فرآیند ترمزگیری خودرو حین حرکت با عملکرد بالایی انجام می گیرد. در همین راستا شاهد فروش انواع لاستیک زمستانی، تابستانی و چهار فصل می باشیم و متناسب با شرایط آب و هوایی و منطقه ای می توان از آن استفاده نمود.

هنگام خرید لاستیک نانکن توجه به مشخصات فنی مندرج بر روی تایر ضرورت دارد چون متناسب با وزن خودرو و شرایط جوی طراحی و ساخته می شوند. جهت خرید تایر مناسب می توانید به فروشگاه های عرضۀ لاستیک مراجعه نمائید.

قیمت لاستیک نانکن به طرح گل، تاریخ تولید و مشخصات فنی تایر بستگی دارد. نکات متعددی در حوزۀ خرید لاستیک نانکن سواری، شاسی بلند و غیره وجود دارد و اگر در خرید تایر مبتدی هستید، می توانید با کارشناسان فروش مجرب مشورت نمائید. جهت تهیۀ تایر، رادیال بودن لاستیک را مد نظر قرار دهید. در این صورت می توانید بهترین تایر نانکن را تهیه نموده و جهت رانندگی از آن استفاده نمود. متناسب با مدل خودرو، امکان خرید لاستیک نانکن با قیمت ارزان وجود دارد.

فروشگاه اینترنتی تایر ایرانیان بیش از چند سال است که فعالیت حرفه ای خود را در حوزۀ فروش لاستیک با برندهای مطرح جهانی چون لاستیک نانکن، لاستیک پیرلی، لاستیک میشلن، لاستیک تری انگل و غیره ادامه می دهد.

فروشگاه تایر ایرانیان

آدرس فروشگاه مرکزی : خیابان امیرکبیر تیمچه امیر کبیر پلاک414

ایمیل: info@tireiranian.com

شماره های تماس: 09122381610--33932855

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 271
نمایش همه
علاقه مندی ها ()