خرید اقساطی خودرو بهترین فرصت جهت تحقق دادن آرزوی همیشگی شما می باشد. با استفاده از این موقعیت می توانید با شرایط بهتری، اتومبیل تهیه نمائید. نقد و اقساط تنها روش های خرید اتومبیل محسوب می شوند و افرادی که خواستار خرید اتومبیل هستند، متناسب با وضعیت مالی خود، می توانند مناسب ترین روش را انتخاب نمایند. توجه داشته باشید، خرید اقساطی خودرو با شرایط خرید اقساطی خودرو آسان شما را گمراه نکند و گرفتار افراد کلاهبردار قرار نگیرید. از این رو توجه به نکات ظریف که در تعیین شرایط فروش اقساطی خودرو به شما پیشنهاد داده می شود، از اهمیت بالایی برخوردار است.

سایا خودرو سال های متوالی است که به صورت اختصاصی در حوزۀ واردات، تأمین و فروش خودرو به صورت نقد و اقساطی در تهران به فعالیت خود ادامه می دهد. همواره در صدد هستند که با بررسی و تجزیه و تحلیل وضعیت بازار، بتوانند بر روی شرایطی که ارائه می دهند متعهد بوده و امکان خرید اقساطی آسان خودرو را برای مشتریان فراهم سازند. پیش از هر اقدامی، می توانید نسبت به صحت و سقم ادعای مجموعه، اطمینان حاصل نمائید.

مهمترین پارامترهای خرید اقساطی خودرو

موارد متعددی در جهت افزایش قیمت خودرو دخیل می باشند و این مسئله موجب شده تا دست خیلی از افراد از خرید نقد اتومبیل کوتاه شود و به واسطۀ شرایط فروش اقساطی خودرو بتوانند اتومبیل مورد نظر خود را خریداری کنند. با شرایط خرید و فروش اقساطی ایران خودرو ، فرد نیاز نیست مبلغ خودرو را تهیه نماید بلکه تسویه کامل خودرو را طی چندین قسط انجام می دهد و بدین وسیله تحت فشار مالی قرار نمی گیرد.

افزایش تعداد اقساط، مبلغ اقساط کاهش پیدا می کند و بدین وسیله فرد راحت تر می تواند از عهدۀ تسویۀ مبلغ خودرو برآید. البته در این نوع خدمات، خرید اقساطی خودرو با تحویل آنی بسیار مقرون به صرفه خواهد بود.

سایا خودرو با بررسی های فراوان، امکان خرید اقساطی خودرو های داخلی و خارجی را با شرایط منعطف تری به مشتریان پیشنهاد می دهند.

 

سایا خودرو

 آدرس: رسالت خیابان فرجام ابتدای خیابان حیدرخانی شمالی پ ۱۱۱/۱ سایا خودرو

شماره تماس: 02171333133

ایمیل: info@sayakhodro.com

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 314
نمایش همه
علاقه مندی ها ()