تخت یک نفره دارای یک سری ویژگی های ساختاری خاص می باشد. در واقع هنگام خرید تخت خواب یک نفره، پیشنهاد می کنیم موارد مهمی چون سایز، کیفیت کفی تخت، مدل کفی، طرح تختخواب و کیفیت تشک در نظر گرفته شود. هر کدام از این موارد، می تواند نقش بسزایی در طول عمر تختخواب خواهد داشت. با توجه به کاربردی که تختخواب جهت رفع خستگی دارد، راحتی تشک و همچنین پایداری و استحکام کفی تخت از اهمیت بالایی برخوردار است.

فروشگاه اینترنتی بهسازان چوب به عنوان یکی از فروشندگان بزرگ در حوزۀ طراحی، تولید و پخش وسایل دکوراسیون خانگی مانند فروش تخت یک نفره به فعالیت خود ادامه می دهد. این مجموعه به منظور رضایت مندی مشتریان، با راه اندازی فروشگاه اینترنتی، چندین سال است که توانسته اند امکان خرید اینترنتی تخت یک نفره و دیگر انواع محصولات فروشگاه را برای آنان فراهم سازند.

اهمیت خرید آنلاین تخت یک نفره

از مهمترین مزایای خرید آنلاین تخت یک نفره ، می توان به صرفه جویی مالی و همچنین بررسی و مقایسۀ دقیق انواع تخت یک نفره با یکدیگر اشاره نمود. امروزه صنعت خرید و فروش اینترنتی در سطح جهان گسترش یافته است و در ایران نیز برخی از فروشگاه های فعال، تلاش می کنند پیشگام در این صنعت باشند.

فروش تخت یک نفره بر اساس جنس بدنه در دو مدل تخت یک نفره چوبی و فلزی و از نظر مدل کفی در دو طرح تخت یک نفره جکدار و ساده در سطح کشور صورت می گیرد. بنابراین افرادی که قصد خرید تخت خواب یک نفره با کیفیت عالی دارند، با بررسی پارامترهایی چون سایز، فضای اتاق و قیمت، خرید خود را انجام دهند. قیمت تخت یک نفره به جنس و مدل کفی، طرح و متعلقات آن بستگی دارد.

جهت مشاهدۀ قیمت و  خرید انواع تخت یک نفره غیر حضوری تخت یک نفره و دیگر تجهیزات دکوراسیون داخلی منزل می توانید به وب سایت فروشگاه اینترنتی بهسازان چوب مراجعه نمائید.

 

فروشگاه بهسازان چوب

84 00 22 66 021

72 95 13 66 021

464 310 66 021

ارتبـاط مسـتقیم بـا مـا در واتـس آپ : 

09127996155

از شنبه تا پنجشنبه 9 صبح الی 7  شب

ارتباط با ما

آدرس دفتر : چهار راه یافت آباد - اتـوبان سعیـدی بسمت نعمت آباد - جــاده اسـلامشهر(ساوه) - بعد از متـــروی نعمت آباد - لاین کند رو - خیـابـان نامــدار - بازار ولیــعصر پـلاک 126

(فـروش فقط اینتـرنتی و عـدم امـکان بازدیـد حضوری)

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 425
نمایش همه
علاقه مندی ها ()