ساک پارچه ای نسل جدید محصولات تبلیغاتی محسوب می شود. در این میکرو مقاله قصد داریم به صورت انحصاری به کاربرد ساک دستی پارچه ای بپردازیم. همراه ما باشید تا اطلاعات خود را در رابطه با این محصول منحصربفرد افزایش دهید. با توجه به گسترش کاربرد نایلون های پلاستیکی در سطح جهان، تولیدکنندگان پلاستیک در تکاپو بودند که محصولی جدید جایگزین آن نمایند که خطرات زیادی برای محیط زیست به دنبال نداشته باشد. در همین راستا توانستند موفق به عرضۀ انواع ساک پارچه ای در سطح بازار گردند. برای خرید ساک پارچه ای به سایت مراجعه کنید.

شرکت پارچینه نیز در کنار محصولات پلاستیکی، تولید و پخش ساک پارچه ای را در رنگبندی و طرح های مختلف انجام می دهند.

جنس مواد اولیۀ ساک پارچه ای

جنس مواد اولیۀ ساک پاچه ای از پارچه های خاصی است که منطبق بر تکنولوژی های پیشرفته و مدرن در سطح جهان صورت می گیرد. اسپان باند نوع پارچه ای است که در جهت تولید ساک دستی پارچه ای مورد استفاده قرار گرفته می شود. این نوع پارچه دارای بافتی همچون پارچه می باشد ولی بدون تار و پود است و تنها به واسطۀ دمای بالا قسمت های مختلف ساک به یکدیگر متصل می شوند.

تولید و فروش ساک پارچه ای موجب شده تا صنعت تبلیغات دچار تغییر و تحول بزرگی قرار گیرد. ساک های پارچه ای به صورت چند لایه ای و در طرح و رنگبندی های متفاوتی تولید می شوند و قابلیت چاپ پذیری دارند. با توجه به داشتن استحکام بالا، داشتن حالت تنفس پذیری و سبک بودن انواع ساک پارچه ای تبلیغاتی تولید و در دسترس مصرف کنندگان قرار گرفته می شوند. افرادی که در صنوف مختلف فعالیت دارند، می توانند در لیست محصولات تبلیغاتی مجموعۀ خود، عرضۀ انواع ساک پارچه ای را داشته باشند.

جهت چاپ ساک پارچه ای و خرید ساک پارچه ای با قیمت ارزان و کیفیت بالا می توانید به واسطۀ شرکت پارچینه اقدام نمائید.

 فروشگاه پارچینه 

آدرس فروشگاه: بازار تهران - خیابان پانزده خرداد - پله های نوروز خان - پلاک 88

آدرس کارخانه: شهریار - روستای بکه -خیابان قلعه نو

ایمیل: info@parchine-co.com

شماره تماس:  02165750982

شماره همراه: 09123666606 - 09123666676

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 267
نمایش همه
علاقه مندی ها ()