قیمت پوکه معدنی بر اساس فاکتورهای متعددی تعیین می شود و قصد داریم به برخی از موارد مهم در این مقاله اشاره کنیم. پوکه های معدنی نوعی سنگ محسوب می شوند که فرآیند تشکیل آنها بسیار خاص و منحصربفرد می باشد. در واقع پوکه های معدنی همان گدازه های آتشفشانی یا پومیس و اسکوریا هستند که بر اثر بارش باران و سرمای محیط سرد شده اند. با توجه به ویژگی های فوق العاده ای که این نوع سنگ دارد، متناسب با قیمت انواع پوکه معدنی ، آن را خریداری نموده و مورد استفاده قرار می دهند.

شرکت پوکه معدنی رضایی بیش از هفده سال از تأسیس آن می گذرد و طی سال ها فعالیت حرفه ای توانسته اند، با قیمت ارزان پوکه معدنی کیسه ای را با وزن مشخص عرضه نمایند.

قیمت انواع پوکه معدنی

قیمت پوکه معدنی فله و کیسه ای متفاوت از یکدیگر مشخص می گردد. هنگام خرید پوکه های معدنی، متناسب با میزان مصرفی که از این نوع سنگ در مصارف مختلف کشاورزی، صنعتی، ساخت و ساز، تزئینی و غیره دارید تهیه نمائید.

قیمت پوکه معدنی ماسه ای، نخودی، فندوقی، گردویی، عدسی، نخودی و غیره متناسب با معدنی که استخراج شده اند مشخص می گردد. جهت تنوع مکان هایی که فرآیند استخراج پوکه های معدنی صورت می گیرد، می توانید با مراکز تأمین کننده و پخش پوکه های معدنی تماس حاصل فرمائید.

افرادی که از پوکه های معدنی استفاده می کنند، اطلاعات جامعی نسبت به کاربرد این نوع سنگ دارند. قیمت پوکه معدنی سبک ارزان تر است و افراد متناسب با میزان مصرف از مزایای پوکه معدنی کیسه ای استفاده می نمایند چون مقرون به صرفه خواهد بود. کاربرد پوکه در صنعت کشاورزی، ساختمانی، تزئینی و غیره مشاهده شده است. نوع پوکه نقش بسزایی بر روی استحکام بودن آن خواهد داشت.

جهت سفارش پوکه های معدنی با قیمت ارزان مانند خرید پوکه معدنی گردویی می توانید با شرکت پوکه معدنی رضایی تماس بگیرید.

 

شرکت پوکه معدنی رضایی 

جهت مشاوره رایگان و ارتباط با ما با شماره های زیر تماس بگیرید

تلفن تماس: ۰۹۱۸۵۳۹۲۷۷۰  -  ۰۹۳۷۱۶۲۹۰۸۹

آدرس معدن : سنندج  - کیلومتر ۳۰جاده قروه - روستای دیرکلو (معدن قائم )

آدرس انبار مرکزی: سنندج  - کیلومتر یک قروه - جنب هتل مسعود

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 460
نمایش همه
علاقه مندی ها ()