قطعات پرکینز از تنوع بالایی برخوردار است و حاصل کمپانی پرکینز انگلسان می باشند. شرکت پرکینز از جمله کمپانی های حرفه ای و مجرب در حوزۀ ساخت و عرضۀ انواع قطعات ماشین آلات سنگین راهسازی، کشاورزی، صنعتی، عمرانی و غیره می باشد. در ادامۀ مقاله قصد داریم بیشتر به معرفی و فروش قطعات پرکینز بپردازیم، پس تا انتهای مقاله همراه ما باشید.

فروشگاه هیدروسنتر به عنوان یکی از مجموعه های معتبر در عرصۀ تجهیزات ماشین آلات سنگین در سطح کشور می باشد. این مجموعه در لیست محصولاتی که عرضه می کند، انواع لوازم یدکی پرکینز را قرار داده است.

فاکتورهای مهم جهت خرید لوازم یدکی پرکینز

فاکتورهای متعددی جهت خرید قطعات پرکینز وجود دارد، لذا توجه بدان برای خریدار ضرورت دارد. با توجه به وارداتی بودن لوازم یدکی پرکینز، قیمت قطعات ممکن است ثبات نداشته باشد. بدین ترتیب پیش از اقدام به خرید انواع قطعات پرکینز، از اصل بودن آنها اطمینان حاصل نمائید.

استفاده از قطعات تقلبی و بی کیفیت، موجب افزایش میزان استهلاک ماشین و همچنین بروز صدمات جدی به ماشین آلات می گردد. در واقع این نوع قطعات، به دلیل بی کیفیت بودن، مقاومت لازم جهت فشار وارد شده را نخواهند داشت و موجب ورود فشار به دیگر قطعات می گردد و احتمال درصد خسارت وارده افزایش پیدا می کند.

قیمت قطعات پرکینز بر اساس پارامترهای مهم چون نوع قطعه، جنس و قیمت روز ارز مشخص می گردد. برخی از افراد سودجو هستند که قطعات بی کیفیت را با قیمت قطعات پرکینز اصل به فروش می رسانند. هنگام تهیۀ قطعات و لوازم یدکی پرکینز اورجینال به فروشگاه های معتبر مراجعه نمائید. اصل بودن قطعات، نقش بسزایی بر روی عملکرد ماشین خواهد داشت.

جهت  خرید لوازم یدکی لودر پرکینز به صورت اورجینال می توانید با دفتر فروش هیدروسنتر تماس بگیرید و با قیمت مناسب خریداری نمائید.

 

فروشگاه هیدرو سنتر 

آدرس: تهران,خیابان قزوین,روبروی اداره دخانیات، پاساژ امپراطور، ط زیر همکف ، پ 32

تلفن تماس:55459038-021        55459022-021           09126883974

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 314
نمایش همه
علاقه مندی ها ()