فروش اقساطی بسترن به افرادی که علاقه مند به خرید این اتومبیل هستند، کمک می کند که بتوانند با شرایط بهتری اتومبیل مورد پسند خود را تهیه کنند. خودروی بسترن از تولیدات شرکت فاو چین است و از جمله خودروهای وارداتی است که در داخل گروه خودروسازی بهمن موتور مونتاژ می شوند. شاهد عرضۀ انواع خودروی بسترن با مشخصات فنی متفاوت توسط فروشندگان خودروهای داخلی وخارجی با شرایط نقد و اقساطی می باشیم. در همین راستا خدمات فروش اقساطی بسترن به افرادی که خواستار خرید این مدل خودرو هستند، ارائه داده می شود.

در صورت نیاز به خرید اقساطی خودروهای بسترن می توانید با کادر فروش فرنام خودرو تماس گرفته و از آخرین شرایط فروش اقساطی بسترن B30، فروش اقساطی بسترن بی 50، فروش اقساطی بسترن بی 50 اِف و دیگر مدل های آن مطلع گردید.

فروش اقساطی بسترن تحویل آنی

افرادی که خواستار استفاده از شرایط فروش اقساطی گروه بهمن مانند بسترن و دیگر خودروهای داخلی و خارجی هستند. زمان تحویل خودرو نقش بسزایی در انتخاب مجموعۀ لیزینگی و عرضه کنندۀ خودرو خواهد داشت. چرا که در گذشته زمان تحویل خودرو منوط به تسویۀ اقساط اتومبیل بود. در حال حاضر فروشندگان خودرو جهت تسهیل نمودن شرایط فروش اقساطی خودرو و همچنین جلب رضایت مشتریان، توانسته اند امکان تحویل فوری اتومبیل را برای آنان مهیا سازند.

شاهد ارائه خدمات فروش اقساطی بسترن با شرایط آسان و تحویل فوری اتومبیل توسط مجموعۀ فروشنده خودور می باشیم. جهت تولید خودروی بسترن بی 30 از پلتفرم فولکس واگن الهام گرفته شده است و این مسئله افراد زیادی را به این محصول علاقه مند ساخته است. ضمن آنکه مجهز به موتور 1.6 لیتری بنزینی است و از عملکرد فرمان عالی برخوردار است.

اگر خواستار خرید اقساطی خودروی بسترن با بهترین شرایط هستید، می توانید با گروه فرنام خودرو تماس گرفته و پس از مشورت با کارشناسان فروش مجموعه، اتومبیل مورد پسند خود را تهیه نمائید.

 فرنام خودرو 

آدرس :اتوبان شهید سلیمانی(رسالت) خیابان مدائن ابتدای خیابان اخلاقی پلاک 80

تلفن تماس: 77091218

ایمیل :

info@farnamkhodro.com

ساعات کاری :

شنبه تا چهارشنبه : 8 الی 5
پنجشنبه : 8 الی 2

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 446
نمایش همه
علاقه مندی ها ()