نایلون شیرینگ از پرکاربردترین محصولات پلیمری در صنعت بسته بندی است که با قابلیت کشسانی بسیار مناسب و  سرعت بالا در بسته بندی انواع محصولات به سرعت مورد توجه صنایع تولیدی و بسته بندی کالا قرار گرفت و طرفداران بسیار زیادی پیدا کرده است. نایلون شیرینگ در ضخامت های 30 تا 200 میکرون و در عرض های 10 تا 120 سانتی متر تولید و عرضه می شود و بدیهی است به میزانی که ایزوله بودن محصولات اهمیت داشته باشد، باید تعداد لایه های بیشتری دور تا دور محصولات را محصور نماید. از مهمترین خرید نایلون شیرینگ پالت بند می توان به صنایع غذایی، دارویی، بسته بندی بطری های آب معدنی، نوشابه، بسته بندی مبلمان، قطعات خودرو و غیره اشاره کرد.

این نایلون ها وزن بسیار سبکی دارند و هزینه های بسته بندی محصولات را به شدت کاهش می دهند، به همین دلیل در مدت زمان بسیار کوتاهی دستگاه های شیرینگ پک صنعتی در واحدهای بسته بندی قرار گرفت و استفاده از نایلون شیرینگ باکیفیت و بادوام جایگزین روش های قدیمی تر شد. گروه تولیدی دریا پلاستیک از مجموعه های باتجربه و خوشنام در زمینه تولید انواع نایلون شیرینگ، استرچ، حباب دار و عریض در ضخامت ها و کیفیت های متنوع است، که امکان خرید نایلون شیرینگ ارزان قیمت را به صورت غیرحضوری و آنلاین برای متقاضیان این محصولات فراهم کرده است، بطوریکه صاحبان صنایع مختلف تولیدی به محض کمبود مواد اولیه می توان تنها با یک تماس محصولات مورد نظر خود را سفارش دهند.

متقاضیان خرید نایلون استرچ و نایلون شیرینگ ارزان و باکیفیت با مراجعه به سایت فروشگاهی این مجموعه و یا تماس با کارشناسان مجرب آن در واحد بازرگانی می توانند سفارشات خود را ثبت نمایند و در کوتاهترین زمان ممکن از سراسر کشور همراه با ضمانت نامه های تضمین کیفیت و اصالت کالا تحویل بگیرند.

دریا پلاستیک 

آدرس دفتر: تهران - بازار ۱۵خرداد - مقابل بازار آهنگران - بعداز بانک شهر سرای فولاد طبقه اول - پلاک ۱/۲

تلفن دفتر: ۰۲۱۳۶۰۵۶۱۶۲ - ۰۲۱۳۳۹۵۲۱۷۹ - همراه ۰۹۱۲۲۴۷۱۹۱۲ ۰۹۲۱۲۵۳۹۹۴۹ فرهادی

آدرس کارخانه: سه راه آدران - شهرک صنعتی کاظم آباد صنعت ۸ پلاک۳

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 502
نمایش همه
علاقه مندی ها ()