مشخصات فنی انواع قطعات بیل مکانیکی کوماتسو برحسب نوع و سری ساخت این محصولات متفاوت است اما از کاربردی ترین آن ها می توان به نوع موتور،  نوع بابکت، ناخن ها، تیغه، گوشه، سیستم هیدرولیک، چرخ ها و غیره اشاره کرد، که در طراحی های مختلف و کاربردی تولید و عرضه می شوند. با نصب برخی قطعات الحاقی و جانبی می توان کاربرد این ماشین آلات را تغییر داد و از آن ها به منظور شکستن سطوح بتنی و سخت و همین طور برش فلزات استفاده کرد، که از مهمترین خرید قطعات بیل مکانیکی کوماتسو در بخش جانبی می توان به چکش پنتوماتیک و قیچی فلز بر اشاره کرد، که قدرت مانور بیشتری به پیمانکاران ساختمانی به خصوص در بخش های حفاری و معدن می دهد.

قیمت قطعات بیل مکانیکی کوماتسو اصل و باکیفیت نیز بسته به موارد فوق با یکدیگر متفاوت است، و معمولا در مدل های قدیمی تر به دلیل طراحی ساده تر قیمت ارزان تری نیز خواهند داشت، البته کماکان به دلیل مشکلات واردات کالا، هزینه های سنگین واردات و حمل و نقل و افزایش نرخ ارز قیمت قطعات بیل مکانیکی کوماتسو نیز افزایش پیدا می کند.

فروش قطعات بیل مکانیکی کوماتسو ارزان

فروشگاه اینترنتی سرویس قطعه از معتبرترین و خوشنام ترین مجموعه های فروش لوازم یدکی بیل مکانیکی کوماتسو ارزان و دیگر ماشین آلات این برند ژاپنی مطرح و معتبر می باشد که تمامی محصولات خود را مطابق با سفارش مشتریان در کوتاه ترین زمان ممکن آماده کرده و همراه با ضمانت نامه های معتبر تضمین کیفیت و اصالت کالا به سراسر کشور ارسال می کند، و در تمام مدت طولانی فعالیت خود در این بازار پر مخاطب با عمل به تعهدات خود و پیگری امور مشتریان توانسته اعتبار بسیار بالایی کسب نماید. متقاضیان خرید انواع قطعات بیل مکانیکی کوماتسو با مراجعه به سایت فروشگاهی این مرکز می توانند به سادگی محصولات مورد نظر خود را انتخاب کرده و آن ها را طبق تعهدات شرکتی این مجموعه تحویل بگیرند.

 فروشگاه سرویس قطعه 

تلفن تماس: 02155781833 - 02155716800

تلفن همراه: 09121050499  فکس: 02155728400

ایمیل: saeed.davaran@yahoo.com 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 240
نمایش همه
علاقه مندی ها ()