فاز هایی که در اجرا و طراحی ویلا با اهمیت می باشد چندین مقوله هستند، البته همانطور که اشاره شد حتماً باید اجرای این فاز ها به دست گروهی با تجربه و خبره انجام شود تا به بهترین شکل به اجرا درآید. این فازها عبارت است از:

۱.مشورت کردن ( همانطور که اشاره کردیم پس از مراجعه به یک تیم با سابقه در این زمینه شروع به مشاوره کردن در خصوص تهیه پلان، تهیه نقشه، سبک های پیشنهادی در  خدمات طراحی ویلا و معماری آن با این افراد کنید. در مرحله بعد باید هزینه جهت ساخت و ساز به کارفرما پرداخت شود.)

۲. ساخت و طراحی ویلا ( در این فاز از ساخت ویلا حتماً باید به منطقه اقلیمی و جغرافیایی ویلا و همچنین موارد مورد پسند کارفرما توجه کنید، البته مواردی مثل گزینش ایده آل و مناسب سازه نیز می تواند به لحاظ اقتصادی شما را در شرایط بهتری قرار دهد.)

۳. در اختیار گذاشتن نتایج محاسبات شکل گرفته به کارفرما ( در این فاز از طراحی ویلا و ساختمان کلیه محاسباتی و همچنین اجرا و شیوه طراحی را باید به کارفرما ارجاع شود. سپس او نسبت به نظر و درخواست مالک استارت ساخت و طراحی ویلا را خواهد زد). برای اطلاع از ایده طراحی نمای ویلا به سایت مراجعه کنید.

شرکت معماری هیرادانا - متریال های مورد نیاز در خصوص طراحی ویلا:

در این بخش از پروژه در واقع جذابیت و اهمیت بالای وجود دارد و باید حتما به طور خاص به آن توجه شود. جذابیت به این دلیل که تمامی زیبایی یک سازه به متریال های مورد استفاده در آن بستگی دارد و جذابیت این متریال ها می تواند زیبایی بنا را دوچندان کند و اهمیت این بخش از پروژه بدین دلیل می باشد که طول عمر یک سازه و استقامت در برابر عوامل های مختلف محیطی کاملاً به انتخاب متریال مورد نیاز در خصوص طراحی و ساخت آن بستگی دارد، البته در نظر داشته باشید که در این مرحله هزینه ها محدودیت های مالکین را مشخص می کنند. امروزه متریال های طبیعی و مصنوعی در سطح بازار یافت می شود و همانطور که اشاره شد نسبت به مقدار هزینه طراحی ویلا یکی از این متریال ها را برای ساخت و ساز انتخاب می کنند.

شرکت معماری و دکوراسیون داخلی هیرادانا

شماره همراه : 09125754921 

دفتر مرکزی : تهران-ولنجک-انتهای خیابان یمن-پلاک ۱۹-طبقه دوم

شماره تماس : 22172068   22172069

شعبه البرز : کرج - مهر ویلا - بلوار دانش آموز - ساختمان البرز - طبقه 4 واحد 4c 

شماره تماس : 02632742890    09129234620 

شعبه ارومیه : خیابان درستکار . ابتدای خیابان طوبی پلاک 30        شماره تماس : 04433437314    09141409561

و سایر شهرهای کشور ایران عزیز

 از شبکه های اجتماعی ما در تلگرام و اینستاگرام دیدن فرمایید

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 286
نمایش همه
علاقه مندی ها ()