ساک پارچه ای از محبوب ترین تجهیزات تبلیغاتی محسوب می شود. با پیشرفت تکنولوژی تولید پارچه های مدرن و با کیفیت، شاهد تولید پارچه اسپان باند می باشیم. جنس این نوع پارچه از مواد شیمیایی پلی پروپیلن است که به هیچ عنوان دارای تار و پود نمی باشد و به وسیلۀ حرارت و پرس قسمت های مختلف پارچه به یکدیگر متصل می شوند. ساک پارچه ای اسپان باند بسیار مقاوم است و از آن می توان به عنوان وسایل تبلیغاتی استفاده می شود. شرکت پارچینه از جمله شرکت های تولید کننده پارچه های اسپان باند در سطح کشور می باشد. این مجموعه با در اختیار داشتن ماشین آلات پیشرفته قادر به ساخت انواع ساک پارچه ای در رنگبندی های مختلف می باشد. امروزه شاهد خرید و  فروش ساک پارچه ای در ابعاد، طرح و رنگبندی های مختلف می باشیم.

فروش ساک پارچه ای

 مشاغل مختلف متناسب با هزینه ای که جهت تبلیغات اختصاص می دهند، در لیست محصولات تبلیغاتی، انواع ساک دستی پارچه ای چاپ شده را قرار می دهند. ساک های پارچه ای به دلیل مقاومت بالایی که در برابر تابش نور خورشید، پارگی و همچنین نفوذ رطوبت دارد، از محبوبیت بالایی برخوردار است.

افرادی که قصد سفارش وسایل تبلیغاتی مانند چاپ ساک پارچه ای دارند، می توانند در لیست محصولات تبلیغاتی، انواع ساک پارچه ای با مدل های متنوع و شیک با نوشته های چاپی تبلیغاتی داشته باشند. شرکت های مختلف جهت تبلیغات، به منظور تحویل هدایا به مشتریان از ساک دسی پارچه ای اسپان باند استفاده می کنند. این گونه ساک دستی های تبلیغاتی به دلیل داشتن نوشته های چاپی و همچنین عمر بالایی که دارند، بهترین گزینه جهت تبلیغات محسوب می شوند.

قیمت ساک پارچه ای به ابعاد، تعداد لایۀ تشکیل دهندۀ پارچه اسپان باند و طرح ساک بستگی دارد. در نتیجه متناسب با سلیقۀ شخصی می توانید با قیمت ارزان سفارش تولید و چاپ انواع ساک پارچه ای را داشته باشید. جهت سفارش اینترنتی انواع ساک پارچه ای می توانید با دفتر فروش شرکت پارچینه تماس بگیرید.

 شرکت پارچینه 

آدرس فروشگاه: بازار تهران - خیابان پانزده خرداد - پله های نوروز خان - پلاک 88

آدرس کارخانه: شهریار - روستای بکه -خیابان قلعه نو

ایمیل: info@parchine-co.com

شماره تماس:  02165750982

شماره همراه: 09123666606 - 09123666676

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 204
نمایش همه
علاقه مندی ها ()