پارس بلور یکی از شرکت های معتبر در حوزۀ طراحی و ساخت قالب های مورد نیاز جهت صنعت بلور و کریستال است. به طور کلی، گروه های صنعتی تولید قالب شیشه، تلاش می کنند، با استفاده از تکنولوژی پیشرفته، بتوانند بروزترین طراحی و قالب سازی را در لیست خدماتی که ارائه می دهند، قرار دهند. مجموعه پارس بلور، همواره متناسب با نیاز جامعه و بازار داخل، خدمات رسانی خود را بروزرسانی کند.

شرکت صنعتی پارس بلور بیش از 20 سال است که فعالیت خود را در حوزۀ صنعت قالب سازی بلور و کریستال با دستگاه های کاملاً پیشرفته و بروز آغاز کرده است.

خدمات پارس بلور

خدمات شرکت پارس بلور به صورت اختصاصی به مقولۀ ساخت قالب بستگی دارد. بدین وسیله با استفاده از ماشین آلات cnc و دستگاه های کاملاً پیشرفتۀ قالب سازی، اپتیک، پرینترهای سه بعدی و غیره به سهولت می توانند در صنعت قالب سازی بلور و کریستال موفقیت های زیادی را بدست آورند.

امروزه شاهد تنوع در تولید محصولات شیشه و بلور می باشیم. گروه صنعتی پارس بلور متناسب با گذشت زمان، با خلاقیت و استفاده از نیروی های فنی مجرب و متخصص، قادر به طراحی جدیدترین قالب های بلور و شیشه در ابعاد و طرح های متنوع و جذاب می باشند.

جهت اطلاع از هزینۀ ساخت قالب بلور و کریستال، می توانید با کارشناسان فنی پارس بلور تماس بگیرید. به طور کلی، کشور عزیزمان ایران، به عنوان یکی از قطب های اصلی تولید بلور و کریستال لوکس در خاورمیانه شناخته می باشد. چرا که صنعت قالب سازی شیشه و بلور در داخل کشور توسط گروه های صنعتی فعال و پویا پیاده سازی می شود.

شرکت صنعتی پارس بلور یکی از مجموعه های پیشگام در صنعت قالب سازی در سطح کشور، فعالیت خود را آغاز کرده است و هم اکنون توانسته اند با استفاده از ابزارآلات پیشرفته در این حوزه، انواع قالب بلور و کریستال را طراحی و بسازند.

 شرکت صنعتی پارس بلور 

آدرس:تهران - شهر ری - باقرشهر - مجتمع صنعتی تجریشی- البرز 53 - پلاک 9 و 11

تلفن تماس: 02155231442 - 02155215277 - 02155238436 

تلفن همراه: 09122706737

ایمیل : parsbolor@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 429
نمایش همه
علاقه مندی ها ()