نکات بسیار تاثیر گذار در خرید تردمیل از هایپر جیم:

در این مقاله در رابطه با نکات اصلی برای خرید تردمیل توضیح داده شده است. یکی از مهم ترین معیار هایی که برای  خرید انواع تردمیل مورد توجه قرار می گیرد، قدرت موتور آن است. همان طور که در مقاله های گذشته نیز ذکر شد، قدرت موتور در تردمیل های باشگاهی به مراتب از قدرت موتور در تردمیل های خانگی بیشتر خواهد بود. تردمیل های خانگی مصرف انرژی بیش تری را نیز دارند. به طور کلی دو نوع تردمیل در بازار وجود دارد. اولین دسته تردمیل هایی هستند که به طور مستقیم به برق متصل خواهند شد.

دومین دسته تردمیلی است که با استفاده از باتری های بسیار قوی کار می کنند.  قیمت تردمیل هایی که به طور مستقیم با برق کار می کنند، کمی ارزان تر از سایر تردمیل ها می باشد. اگر افراد در زمان خرید تردمیل این را در نظر بگیرند که همواره برای کاهش وزن از تردمیل استفاده کنند باید بدانند که وزن خود چقدر می باشد. برای خرید تردمیل از هایپر جیم این امر بسیار مهم است. هایپر جیم دارای تردمیل های بسیار مختلفی است که شما می توانید با ارائه دادن وزن خود به این فروشگاه نوع مناسب را خریداری کنید.

تردمیل ها باید بتوانند بدن شما و وزن شما را تحمل کنند. در هایپر جیم تردمیل ها معمولاً از جنس فولاد و یا آلومینیوم ساخته می‌ شوند. آن هایی که دارای جنس فولاد هستند برای تحمل وزن های بسیار بالا ساخته شده اند. این در حالی است که تردمیل های ساخت ساخته شده با آلومینیوم تحمل وزن پایین تری دارند. به تبع در زمان خرید تردمیل خانگی شما این دو نوع تردمیل را متفاوت از نظر قیمت خواهید یافت، یعنی تردمیل هایی که از آلومینیوم ساخته شده‌اند به مراتب دارای قیمت ارزان تری هستند. پس ما نباید تنها با در نظر گرفتن قیمت تردمیل، آن را خریداری کنید چرا که ممکن است تردمیل های ارزان می توانند برای شما مناسب نباشند.

فروشگاه هایپرجیم

نمایشگاه و فروشگاه : 02166006000 - 02166005000 - 02166055079 

تماس با کارشناسان : عبدالحسینی  09122648409 حاجیلویی  09122108002

آدرس نمایشگاه و دفتر فروش : تهران خیابان آزادی به سمت انقلاب جنب مترو شادمان نبش کوچه زمانی پلاک 6 ساختمان 133 طبقه ی چهارم واحد 6 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 261
نمایش همه
علاقه مندی ها ()