خرید تردمیل های ویژه از هایپر جیم:

در این مقاله می‌خواهیم در رابطه با نکات مهم برای خرید تردمیل از هایپرجیم توضیح دهیم. برای خرید تردمیل باید نوع دویدن خود را تعیین کنید. همواره افرادی هستند که در طول روز چند ساعت از زمان خود را صرف دویدن روی تردمیل می‌ کنند. این افراد باید به  خرید انواع تردمیل از نوع پیشرفته و حرفه ای بپردازند. در غیر این صورت تردمیل خریداری شده نمی تواند پاسخگوی نیاز آن ها باشد. موردی که باعث می شود برتری و مزیت تردمیل نسبت به دویدن معمولی آشکار شود به شرح زیر می باشد:

 اگرچه یک تصور غلط در میان مردم رواج پیدا کرده است که تردمیل می ‌تواند موجب آسیب دیدن عضلات و تاندون ها شود اما باید بدانید که این گونه نیست. دویدن روی زمین آسیب بسیار بیش تری نسبت به دویدن روی تردمیل دارد. یکی از مهم‌ترین تفاوت‌هایی که بین دویدن روی تردمیل و بیرون از منزل می باشد مقاومت هوا است. محققان آن به خاطر این که تردمیل ها بسیار محبوب هستند، تحقیقات بسیار زیادی را روی آن انجام دادند. در طی تحقیقات خود دریافتند که اگر خرید تردمیل و استفاده از آن را به شیوه درست مورد استفاده قرار دهید، می ‌تواند به مراتب کم آسیب تر نسبت به دویدن عادی و در محیط باز باشد. برای این امر تنها کافی است که یک درجه تنگی کمربند را بیشتر نمایید.  بر اساس تحقیقات نشان داده شده که با یک درجه تنگ نمودن بیشتر کمربند در استفاده از تردمیل به مراتب کم ضررتر خواهد بود. پس این انتخاب شما است که تعیین کننده ی سلامت ما می باشد.

خرید تردمیل های شیبدار: در مقاله های پیشین نیز در رابطه با خرید تردمیل باشگاهی شیب دار هایپرجیم توضیح دادیم اما به طور کلی باید بدانید که این تردمیل ها پیشرفته تر و تخصصی تر هستند. از این رو می ‌توان با استفاده از آن ها یک فعالیت و تمرین بسیار مناسب داشت.

فروشگاه هایپرجیم

نمایشگاه و فروشگاه : 02166006000 - 02166005000 - 02166055079 

تماس با کارشناسان : عبدالحسینی  09122648409 حاجیلویی  09122108002

آدرس نمایشگاه و دفتر فروش : تهران خیابان آزادی به سمت انقلاب جنب مترو شادمان نبش کوچه زمانی پلاک 6 ساختمان 133 طبقه ی چهارم واحد 6 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 255
نمایش همه
علاقه مندی ها ()