تردمیل های موجود در هایپر جیم و آپشن های آن:

 آپشن هایی که می تواند روی قیمت انواع تردمیل تاثیر بسزایی داشته باشد، نظیر: قابلیت تنظیم شیب، اندازه متنوع، قابلیت شمارش تعداد ضربان قلب، قابلیت اندازه گیری میزان کالری سوزانده شده و غیره می باشد. آن دسته از تردمیل هایی که دارای قابلیت تنظیم شیب هستند به راحتی می‌ توان تنها با فشردن یک دکمه از قابلیت آن ها استفاده نمود. این وسیله بسیار کاربردی بوده تا حدی که مجله انجمن پزشکی آمریکا تحقیقات بسیار زیادی روی آن انجام داده است. آن ها اعتقاد دارند که زمان و شدت تمرین می تواند رابطه مستقیمی با خرید آن داشته باشد.

در واقع هر کسی که می‌ خواهد به خرید تردمیل بپردازد باید ابتدا تمرین خود و زمان استفاده ی روزانه از این وسیله را در نظر بگیرد. مسلما این دو عامل همان عواملی هستند که به روی سوزاندن کالری تاثیر بسزایی داشته ‌اند. اگر چه می توان با نوع مکانیکی نیز کالری سوزاند اما به خاطر داشتن کاربری راحت تر نوع برقی آن محبوب تر است. فضای مناسب برای تردمیل ها می تواند یکی از عواملی باشد که شما در هنگام  خرید تردمیل باشگاهی و خانگی باید به آن توجه داشته باشید. این وسیله بیش تر از باشگاه ها، در خانه ها مورد استقبال واقع می شود اما خانه های امروزی فضای کافی برای قرار دادن آن را ندارند.

اگر  فرد ورزشکاری بخواهد در خانه ورزش کند نیاز به تردمیل های حرفه‌ای دارد. متاسفانه اندازه تردمیل های پیشرفته و حرفه ای بسیار بزرگ بوده از این رو می ‌تواند برای شخص مشکل ساز باشد. در هایپر جیم شما می توانید انواع تاشو این وسیله را مشاهده کنید. انواع تاشو هایپر جیم می تواند فضای کم تری را اشغال نمایند. متاسفانه تنها مشکلی که مدل های تاشو دارند آسیب دیدن آن ها می باشد. این مدل به صورت ایستاده و قائم خواهد شد. احتمال افتادن آن بسیار زیاد است. اگر این دستگاه روی زمین بیفتد ممکن است آسیب ببیند و یا قطعاتی از آن شکسته شوند.

فروشگاه هایپرجیم

نمایشگاه و فروشگاه : 02166006000 - 02166005000 - 02166055079 

تماس با کارشناسان : عبدالحسینی  09122648409 حاجیلویی  09122108002

آدرس نمایشگاه و دفتر فروش : تهران خیابان آزادی به سمت انقلاب جنب مترو شادمان نبش کوچه زمانی پلاک 6 ساختمان 133 طبقه ی چهارم واحد 6 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 250
نمایش همه
علاقه مندی ها ()